Saturday, December 17, 2011

သက္တန္႔ခ်ိဳအတြက္ သက္တန္႔ေရာင္စဥ္ေမြးေန႔သဘင္


အလုပ္ကျပန္ေရာက္ေတာ့ ည ၁၁း၃၆ ျဖစ္ေနၿပီ။
ဆိုက္ပရပ္စ္ေဆာင္းတြင္းဆိုတာ မိုးပါရြာတတ္တဲ့အမ်ိဳး...
ဒီေန႔က်မွ က်မ ကလည္းထီး မယူသြားမိဘူး ။
ဆိုင္နဲ႔အိမ္ လမ္းေလွ်ာက္သြားရင္ ၅မိနစ္သာဆိုေပမယ့္
ထီးမယူသြားမိတဲ့က်မ ဒီေန႔ည အလုပ္က အျပန္မွာ မိုးမိခဲ့တယ္။
ေဆာင္းတြင္းမိုးမို႔ ခိုက္ခိုက္တုန္ေအာင္ ခ်မ္းေနတဲ့က်မ ရႊဲရႊဲစိုေနတဲ့အဝတ္ေတြကိုလဲ၊ ဆံပင္ကို ေလမႈတ္စက္နဲ႔ ေျခာက္ေအာင္မႈတ္ရင္း နားထဲၾကားေယာင္လာတဲ့
“ေနေကာင္းရဲ႕လားနတ္သမီးေလး”..“က်န္းမာေရးကိုဂရုစိုက္ေနာ္”.. “ေဆးေရာမွန္မွန္ေသာက္ရဲ႕လား”..“မတည့္တာေတြ မစားနဲ႔ေလ”.. “ညည္းက ခ်ဴျခာတယ္ က်န္းမာေရးကိုဂရုစိုက္ပါကြာ” ဆိုတဲ့ သူ႔ရဲ႕ဂရုဏာသံတခ်ိဳ႕..
ခ်ဴျခာလြန္းတဲ့က်မကို ဂရုတစိုက္အၿမဲၾကည့္ေနတတ္တဲ့ သူ႔ကို ေျပးၿပီးသတိရလိုက္မိပါတယ္။

မိသားစုေမတၱာငတ္ခဲ့တဲ့က်မ၊ မိဘမ်ားမရွိေတာ့တဲ့က်မ၊ ေမာင္ႏွမသားခ်င္းမရွိတဲ့က်မအဖို႔ သူဟာ က်မရဲ႕ေဘးမွာ အကိုလို၊ ေမာင္လို၊ သူငယ္ခ်င္းလို၊ ၿပီးေတာ့ က်မရဲ႕က်န္းမာေရးအတြက္ ဆရာဝန္တေယာက္အျဖစ္ အၿမဲရပ္တည္ေပးရင္း က်မကိုေႏြးေထြးတဲ့ေမတၱာေတြေပးခဲ့တယ္။

က်မတို႔သိပ္ရင္းႏွီးၾကတယ္၊ တေယာက္နဲ႔တေယာက္နားလည္ၾကတယ္၊
သူ႔ရဲ႕မိသားစုအေၾကာင္း က်မသိသလို၊ က်မရဲ႕ဘဝအေၾကာင္းကိုလည္း အတြင္းက်က် သူသိထားတယ္။
သူနဲ႔က်မ ခင္မင္မႈက သိပ္ျဖဴစင္ပါတယ္။ မိတ္ေဆြစစ္ရွားတဲ့က်မအတြက္ သူဟာ က်မရဲ႕အနီးကပ္ဆံုးမိတ္ေဆြျဖစ္လာခဲ့တယ္။
က်မမွာ ျပႆနာတခုခုနဲ႔ႀကံဳရတိုင္း သူဟာ က်မရဲ႕ေရွ႕ကေန အၿမဲရပ္တည္ေပးခဲ့ပါတယ္။

အဲဒီလိုနဲ႔ အမတေယာက္လိုခ်င္ခဲ့တဲ့သူ႔အတြက္ က်မဟာ သူ႔ရဲ႕အမျဖစ္လာရသလို၊
ေမာင္ႏွမမရွိတဲ့က်မအတြက္ သူဟာ က်မရဲ႕ေမာင္ေလးတေယာက္ျဖစ္လာခဲ့တယ္။

ၿပီးေတာ့ တေယာက္ထဲရပ္တည္ေနရတဲ့က်မအဖို႔ တခါတရံ စိတ္ဓာတ္က် အားငယ္ေနတဲ့အခါမ်ိဳးေတြမွာ
သူဟာ ဆရာဝန္တေယာက္အေနနဲ႔ေရာ ေမာင္ငယ္တေယာက္အေနနဲ႔ပါ အားေပးရင္း က်မရဲ႕စိတ္ဓာတ္ေတြကိုျမွင့္တင္ေပးတတ္တယ္။
အဲဒီလိုနဲ႔ က်မတို႔ခင္မင္လာလိုက္တာ ခုဆိုရင္ (၂)ႏွစ္ေက်ာ္(၃)ႏွစ္ထဲေတာင္ ေရာက္ခဲ့ၿပီေပါ့။

ဒီေန႔.. သူ႔ရဲ႕ေမြးေန႔
ဆိုက္ပရပ္စ္မွာေတာ့ မနက္ ၁း၃၀( ယခု စာေရးေနတဲ့အခ်ိန္) ပဲရွိေသးတယ္။
သူ႔အတြက္ ေမြးေန႔လက္ေဆာင္ အမွတ္တရ ဒီစာေလးကို ခ်ေရးေနမိတယ္..။
ပံုေလးေတြကေတာ့ လြန္ခဲ့တဲ့ ၁ပတ္အလိုကတည္းက Google Image ကေန ရွာၿပီး အစဥ္လိုက္စီထားၿပီးသားမို႔ ေတာ္ေသးတယ္။
“သက္တန္႔ခ်ိဳ” ဆိုတဲ့နာမည္ေလးနဲ႔လိုက္ေအာင္ “သက္တန္႔ေရာင္”ေမြးေန႔ေလးတခု က်မ သူ႔အတြက္ ဖန္တီးေပးဖို႔ စိတ္ကူးမိရင္း ပံုေလးေတြကို စိတ္ရွည္လက္ရွည္ရွာခဲ့တဲ့ေန႔က ကိတ္မုန္႔ပံုေလးေတြကိုၾကည့္ရင္း ကိတ္မုန္႔စားခ်င္လာလို႔ ဝယ္စားခဲ့ရတဲ့ က်မရဲ႕အမွတ္တရေလးနဲ႔အတူ ေမာင္ေလး “သက္တန္႔ခ်ိဳ”အတြက္ “သက္တန္႔ေရာင္စံုမ်ားနဲ႔ျပည့္ႏွက္ေနတဲ့ ေမြးေန႔ေလးတခု” ကို က်င္းပေပးလိုက္တယ္ေနာ္..

Happy Birthday ပါ ေမာင္ေလးေရ...

ယေန႔မွာက်ေရာက္တဲ့ေမြးေန႔ေလးမွအစျပဳလို႔..
စိတ္၏ခ်မ္းသာျခင္း.. ကိုယ္၏က်န္းမာျခင္းတို႔နဲ႔ျပည့္စံုၿပီး စိတ္သြားတိုင္းကိုယ္ပါ..
လိုအင္ဆႏၵမ်ားအားလံုး တလံုးတဝတည္းျပည့္စံုပါေစလို႔ အမက ဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္ကြယ္...။






































11 comments:

လြင္ျပင္လႈိင္းငယ္ said...

ေမြးေန႔ေလးမွာ ေမြးေန႔ရွင္တစ္ေယာက္ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ။

သဒၶါလိႈင္း said...

ေမြးေန႔ရွင္သက္တန္႔ စိတ္ခ်မ္းသာ၊ ကိုယ္က်န္းမာပါေစ။ ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ေမြးေန႔ေလးကို ႏွစ္တိုင္း ပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ပါေစ။ ေမြးေန႔ေလးေတြကို တကူးတက စီစဥ္ေပးတဲ့ ခ်စ္ရတဲ့ နမ္းေလးလည္း စိတ္ခ်မ္းသာ၊ ကိုယ္က်န္းမာၿပီး ခ်စ္သူခင္သူမ်ားနဲ႔ ဘဝတသက္တာ ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ႔ပါေစေနာ္။
ခ်စ္တဲ့
သဒၶါ

သက္တန္႔ခ်ိဳ said...

း)) ေမြးေန႔ပြဲေလးအတြက္ အေရာင္အေသြးစံုလင္စြာနဲ႔က်င္းပေပးတဲ့အစ္မေတာ္ နတ္သမီးကို ေက်းဇူးအမ်ားၾကီးတင္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ ။ အစ္မေရ သက္တန္႔ ေရာင္စဥ္ ကိတ္မုန္႔ေလးေတြနဲ႔သစ္သီးေလးေတြကို ရွာေဖြၿပီးအြန္လိုင္းေမြးေန႔ပြဲေလး အမွတ္တရက်င္းပေပးတာ ဘယ္လို ၀မ္းသာမိမွန္းေတာင္မသိပါဘူး ။ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ေတာင္ ေမ့ေနတတ္တဲ့ေမြးေန႔ဆိုတဲ့ရက္ဟာ ၂၇ ႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၁၇ မွာ တစ္ဖန္ၿပန္လည္ ႏိုးၾကားလာသလိုပါပဲ ။ အစ္မလည္းက်န္းမာပါေစခင္ဗ်ာ ။ ( အၿပင္မွာလည္း အဲဒီလို ပံုထဲကဟာေတြ ၀ယ္ေကၽြးရမွာေနာ္ :))

သက္တန္႔ခ်ိဳ said...

း)) ေမြးေန႔ပြဲေလးအတြက္ အေရာင္အေသြးစံုလင္စြာနဲ႔က်င္းပေပးတဲ့အစ္မေတာ္ နတ္သမီးကို ေက်းဇူးအမ်ားၾကီးတင္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ ။ အစ္မေရ သက္တန္႔ ေရာင္စဥ္ ကိတ္မုန္႔ေလးေတြနဲ႔သစ္သီးေလးေတြကို ရွာေဖြၿပီးအြန္လိုင္းေမြးေန႔ပြဲေလး အမွတ္တရက်င္းပေပးတာ ဘယ္လို ၀မ္းသာမိမွန္းေတာင္မသိပါဘူး ။ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ေတာင္ ေမ့ေနတတ္တဲ့ေမြးေန႔ဆိုတဲ့ရက္ဟာ ၂၇ ႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၁၇ မွာ တစ္ဖန္ၿပန္လည္ ႏိုးၾကားလာသလိုပါပဲ ။ အစ္မလည္းက်န္းမာပါေစခင္ဗ်ာ ။ ( အၿပင္မွာလည္း အဲဒီလို ပံုထဲကဟာေတြ ၀ယ္ေကၽြးရမွာေနာ္ :))

ကုိေအာင္ said...

ေမြးေန႕ရွင္ ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ ဆုေတာင္းပါတယ္ ...

မိုးေငြ႔...... said...

နတ္သမီးစီစဥ္တဲ႔ ေမြးေန႔ေတြထဲမွာ အလွပအရိုးစင္းဆံုးပဲ....။ ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ သက္တန္႔ေရ....။ နတ္သမီးေလးလဲ က်န္းမာေရးဂရုစိုက္ပါေနာ္.....။

blackroze said...

့Happy birthday ပါ..ကိုသက္တန္႕ေရ..

mstint said...

ေမြးေန႔ရွင္ေလး ေမာင္သက္တန္႔ေရ Happy belated Birthday ပါေနာ္။
ေမြးေန႔ရွင္ေလးေရာ ေမြးေန႔ပြဲေလး က်င္းပေပးတဲ့
နတ္သမီးေလးပါ ေလာကီေလာကုတၱရာ ႏွစ္လီႏွစ္ဝ
လိုအင္ဆႏၵမ်ားျပည့္ဝၾကပါေစလို႔
ေတာင္းဆုေခြ်ခဲ့တယ္။
စားေသာက္ဖြယ္စံုလင္စြာနဲ႔ေမြးေန႔ပြဲေလး အားေပးလွ်က္-
စိတ္ဓာတ္အစဥ္ၾကည္လင္ေအးျမပါေစကြယ္။

ေမတၱာျဖင့္
အန္တီတင့္

Angelhlaing(May everybody be happy and healthy! said...

Happy Birthday ပါအကို...ေနာက္က်တဲ႕ ေမြးေန႕ ဆုေတာင္းေလးအတြက္ ..ခြင့္လြတ္ပါလို႕....
ေပ်ာ္ရြင္ဖြယ္ ေမြးေန႕မွ ေနာင္ နွစ္ေပါင္းမ်ားစြာတိုင္ေအာင္ ခ်စ္ေသာသူမ်ားနွင့္ ဆင္ႏြဲနိုင္ပါေစလို႕ ဆႏၵၿပဳရင္း.....

ခ်စ္ၾကည္ေအး said...

ေပ်ာ္စရာ မဂၤလာရွိေသာ ေမြးေန႔ေလးပါ သက္တန္႔ေရ...။ ေနာက္က်သြားေပမဲ့ အခုမွ ဘေလာဂ့္ေပၚေရာက္လို႔ ခုမွပဲ ႏွုတ္ဆက္ရပါတယ္။
နတ္သမီးရဲ႕ က်ငး္ပေပးပံုေလးကလည္း ရွာရွာ ေဖြေဖြ...။ ခ်စ္စရာကေလးေတြ....

ေမြးေန႔မွသည္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ.....

ျမေသြးနီ said...

ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ ေမြးေန႔ရက္ျမတ္ျဖစ္ပါေစ သက္တန္႔ခ်ဳိေရ....။

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by White Angel | Bloggerized by White Angel - Myanmar Blogger | Myanmar Blogger