Tuesday, February 7, 2012

ငယ္ငယ္တုန္းက....(AaB )တဂ္


Facebook မွာ ဖြဲ႔စည္းထားတဲ့ ျမန္မာဘေလာ့ဂ္ကာမ်ားအဖြဲ႕(AaB)
မွ တဂ္ထားတဲ့ “ငယ္ငယ္တုန္းက...”ဆိုတဲ့ ပို႔စ္ေလးကို ေရးဖို႔ က်မရဲ႕အေတြးမ်ား..
ငယ္စဥ္အခ်ိန္ အမွတ္ရစရာ ကေလးဘဝသို႔ ျပန္လည္ေရာက္ရွိသြားခဲ့ပါတယ္..။
(၁)
က်မဟာ အမိဝမ္းမွ ကၽြတ္တဲ့အခ်ိန္ကတည္းက ခ်ဴျခာသူတစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့တယ္။
က်မကိုေမြးၿပီး(၃)ရက္ေလာက္မွာ ေဆး႐ံုေပၚက ဆင္းခြင့္မရေသးတဲ့ေမေမ့ထံမွ က်မကို ဆရာဝန္မ်ားက စစ္ေဆးဖို႔ဆိုၿပီး ေခၚသြားခဲ့ပါတယ္။
တျခားကေလးေတြႏို႔တိုက္ခ်ိန္ေရာက္လို႔ မိခင္မ်ားက မိမိတို႔ရဲ႕ရင္ေသြးမ်ားကို ႏို႔တိုက္ခ်ိန္မွာ က်မရဲ႕ေမေမဟာ က်မကို ႏို႔တိုက္ခြင့္မရခဲ့ပါဘူး၊ က်မကို ေတြ႔ခြင့္လည္းမရခဲ့ပါဘူး၊ အဲဒီလိုနဲ႔ ရက္အနည္းငယ္ၾကာလာတဲ့အခါ က်မအတြက္ ေမေမဟာစိတ္ပူၿပီး တာဝန္က်ဆရာမမ်ားကို ေမးျမန္းေတာ့လည္း “ညီမရဲ႕ကေလးအတြက္စိတ္မပူပါနဲ႔၊ ေနမေကာင္းျဖစ္ေနလို႔ မိခင္နဲ႔ခဏခြဲထားတာပါ”လို႔ေျဖသတဲ့။
ေမေမ့ရဲ႕စိတ္ထဲမွာေတာ့ က်မ ေသသြားခဲ့ၿပီလား ဆိုတဲ့အေတြးနဲ႔ ေန႔တိုင္းပူေဆြးေသာကေရာက္ခဲ့ရပါတယ္။
အဲဒီလိုနဲ႔ တစ္ပတ္ေလာက္ေနေတာ့ ေမေမ့ရဲ႕ရင္ခြင္ထဲကို က်မ ျပန္ေရာက္ခဲ့တယ္၊ တစ္ကယ္ေတာ့ က်မဆီမွာ အသားဝါလကၡဏာကို ေတြ႔ရတဲ့အတြက္ရယ္၊ ေက်ာက ခ်ဥ္ဆီကို ေဖာက္ၿပီး စစ္ေဆးမႈေတြ လုပ္ခဲ့ရတဲ့အတြက္ ဆရာဝန္မ်ားဟာ က်မနဲ႔ေမေမ့ကို ခြဲထားခဲ့တာလို႔သိရပါတယ္။
ေမေမ့ရင္ခြင္ထဲကို က်မျပန္ေရာက္လာတဲ့အခ်ိန္မွာ က်မကိုေရခ်ိဳးေပးဖို႔ ေမေမဟာ ေၾကာက္ရြံ႕ေနခဲ့တယ္။ တာဝန္က်ဆရာမက ေမေမ့ကိုေမးျမန္တဲ့အခါ က်မရဲ႕ေက်ာကိုေဖာက္ၿပီး စစ္ေဆးမႈေတြလုပ္ထားတဲ့အတြက္ က်မရဲ႕ေက်ာက အေပါက္ထဲကိုေရေတြဝင္သြားမွာစိုးလို႔ ေရမခ်ိဳးေပးတာပါလို႔ ျပန္ေျဖသတဲ့၊ အဲဒီေတာ့မွ တာဝန္က် ဆရာမက က်မရဲ႕ေက်ာမွာ ကပ္ထားတဲ့ပလာစတာကိုခြာၿပီး အပ္ရာသာက်န္ရွိေနတဲ့ ေက်ာေပါက္ရာကိုျပမွ ေမေမဟာ က်မအတြက္ စိတ္ေအးခဲ့ရပါတယ္။
အဲဒါကေတာ့ က်မ အမိရဲ႕ဝမ္းတြင္းက ကၽြတ္တဲ့အခ်ိန္က “စ”ခဲ့တဲ့ အမွတ္တရေလးပါ။
(၂)
က်မရဲ႕အသက္(၁)ႏွစ္ဝန္းက်င္ေလာက္မွာေပါ့...
ေဖေဖဟာ ျမန္မာ့မီးရထားပို႔ေဆာင္ေရး(တိုင္း)မွ အရာရွိတစ္ေယာက္ျဖစ္တာရယ္၊
ေဖေဖ့ရဲ႕အလုပ္ဟာ ရန္ကုန္-မႏၱေလး၊ ရန္ကုန္-ျပည္၊ ရန္ကုန္-မုတၱမ ရထားလမ္းေၾကာမွ ဘူတာမ်ားႏွင့္ ဝန္ထမ္းမ်ားကို တစ္လတစ္ခါ အလွည့္က် စစ္ေဆးရေလ့ရွိတဲ့အတြက္ ခရီးထြက္ရပါတယ္။
အဲဒီခရီးဟာ ေန႔ခ်င္းျပန္ ျဖစ္တတ္သလို၊ တစ္ညအိပ္လည္း ျဖစ္တတ္ပါတယ္။
မိသားစုကလည္း ေျပးၾကည့္လို႔မွ ေဖေဖ၊ ေမေမနဲ႔က်မပဲရွိတာမို႔ ဘယ္သြားသြား မိသားစု(၃)ေယာက္ တူတူသြားေလ့ရွိပါတယ္။
အဲဒီအခ်ိန္မွာ ေမေမဟာ က်မကို ကေလးအဟာရအျဖစ္ ဖီးၾကမ္းငွက္ေပ်ာသီးကို ေျခၿပီး(ဇကာနဲ႔စစ္ေျခၿပီး ရရွိလာေသာ ငွက္ေပ်ာသီးႏွစ္မ်ား)ေကၽြးေလ့ရွိပါတယ္။
အဲဒီလိုနဲ႔ ခရီးသြားတဲ့အခါ က်မအတြက္ယူလာတဲ့ ဖီးၾကမ္းငွက္ေပ်ာသီးမ်ား ကုန္သြားတဲ့အတြက္ ခရီးလမ္းမွာေရာင္းတဲ့ တျခားငွက္ေပ်ာသီးတစ္မ်ိဳးကို ယခင္လုပ္နည္းအတိုင္း လုပ္ၿပီးေကၽြးပါသတဲ့။
ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ က်မကိုေကၽြးတဲ့ငွက္ေပ်ာသီးဟာ ငွက္ေပ်ာခ်ဥ္ေတြျဖစ္ေနခဲ့တယ္။
က်မဟာ အဲဒီငွက္ေပ်ာခ်ဥ္ေၾကာင့္ ခရီးလမ္းမွာ ဝမ္းေတြ ဆက္တိုက္သြားခဲ့တယ္။
ဝမ္းရပ္ေအာင္ လၻက္ရည္ၾကမ္းတိုက္လည္း အဲဒီလၻက္ရည္ၾကမ္းမ်ားဟာ အေရာင္တူ ဝမ္းအျဖစ္နဲ႔ျပန္သြားခဲ့ပါတယ္။ က်မဟာလည္း ဝမ္းသြားတဲ့အရွိန္နဲ႔ေျမာ့ေနပါၿပီ။
ေမေမဟာ က်မကို လမ္းခရီးတစ္ေလွ်ာက္လံုး ေထြးေပြ႕ထားရင္း ရန္ကုန္ကို ျမန္ျမန္ေရာက္ပါေစလို႔သာ ဆုေတာင္းေနသတဲ့။ အဲဒီလိုနဲ႔ ရန္ကုန္ဘူတာကို မီးရထား ဆိုက္ေရာက္တဲ့အခါ သားအမိ သားအဖ(၃)ေယာက္ ကေလးေဆးရံုႀကီးကို ကားနဲ႔ေျပးခဲ့ၾကတယ္။ ေဆးရံုေရာက္လို႔ က်မကိုစစ္ေဆးၾကည့္တဲ့အခါ က်မဟာ အသက္ငယ္တာကတစ္ေၾကာင္း၊ ဝမ္းသြားရွိန္ေၾကာင့္ သတိလစ္ေနပါၿပီ။
ဆရာဝန္ေျပာျပခ်က္အရ က်မဟာ ေနာက္တစ္နာရီခန္႔ေနာက္က်ခဲ့လွ်င္ အသက္အႏၱရာယ္အတြက္စိုးရိမ္ရတယ္လို႔ဆိုပါတယ္။
အဲဒီအခ်ိန္မွာ ေမေမဟာ က်မကို စိုးရိမ္စိတ္လြန္ကဲၿပီး က်မရဲ႕အသက္ကို အျမန္ကယ္ေပးဖို႔ ဆရာဝန္ရဲ႕ေျခေထာက္ကိုဖက္ၿပီး ခ်ံဳ႕ပြဲခ်ငိုခဲ့ဖူးတဲ့ ေမေမ့ရဲ႕မိဘေမတၱာကို က်မဘယ္လိုျပန္ဆပ္ရပါ့မလဲရွင္...
အဲဒီလိုနဲ႔ပဲ က်မဟာ ေဆးသက္နဲ႔ အသက္ျပန္ရွင္လာခဲ့ျပန္ပါတယ္..။
(၃)
ေဖေဖဟာ ဝန္ထမ္းတစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့အတြက္ အစိုးရကေပးတဲ့ ဝန္ထမ္းအိမ္ယာ(ကြာတာ)မွာ က်မတို႔ေနခဲ့ရတယ္။
တစ္ဦးတည္းေသာ သမီးျဖစ္တဲ့က်မဟာ အလိုလိုက္တဲ့ မိဘအေပၚမွာသာ ကက္ကက္လန္ေအာင္စြာတတ္ေပမယ့္ အျပင္ေလာကမွာ ယုန္သူငယ္လို အၿမဲေၾကာက္ရြံ႕ေနတတ္တယ္။ ေၾကာက္ရြံ႔တယ္ဆိုတာထက္ အားနာတတ္တာ..။
က်မ ခပ္ေရးေရးမွိတ္မိေနတဲ့ အျဖစ္အပ်က္ေလးတစ္ခုကေတာ့ က်မ အသက္(၇)ႏွစ္ခန္႔မွာ မဂၤလာေတာင္ညြန္႔ၿမိဳ႔နယ္၊ မီးရထားကြာတာထဲက အ.မ.က(၅)မူလတန္းေက်ာင္းမွာ ပညာသင္ၾကားေနစဥ္အရြယ္ကေပါ့..။
ဝန္ထမ္းသားသမီးအမ်ားစု ေနတဲ့ေက်ာင္းျဖစ္တဲ့အတြက္ ေက်ာင္းေလးဟာ မျပည့္စံုဘူး၊ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက တခ်ိဳ႕စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္မ်ားဟာ အားေဆးမ်ား ႏို႔မႈန္႔မ်ားကို လာေရာက္လွဴဒါန္းေလ့ရွိတယ္။ ဒန္အိုးအႀကီးႀကီးထဲမွာ ႏို႔မႈန္႔ေတြထည့္ေဖ်ာ္ၿပီး ဒန္ခြက္တစ္ခြက္စီနဲ႔ ေက်ာင္းသူ ေက်ာင္းသားေတြကို (၃)လတစ္ႀကိမ္/ (၆)လတစ္ႀကိမ္ ေဝငွတိုက္ေကၽြးေလ့ရွိတယ္။
ခပ္က်ဲက်ဲႏို႔မႈန္႔ရည္ဆိုေပမယ့္ အျမႈတ္ေတြထေနတဲ့ အဲဒီႏို႔မႈန္႔ရည္ရဲ႕အရသာကို က်မ သိပ္ႀကိဳက္ခဲ့တာ..။
အဲဒီလိုနဲ႔ ႏြားႏို႔တိုက္ရက္တစ္ရက္မွာ က်မတို႔ကေလးေတြ ႏြားႏို႔တစ္ခြက္ရဖို႔ တန္းစီေနတုန္း က်မရဲ႕သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ဟာ ေခ်ာ္လဲၿပီး သူရဲ႕ႏြားႏို႔ခြက္ေလး ေမွာက္သြားခဲ့တယ္။
သူငိုတယ္...ငိုတာမွအရမ္းကို ငိုတာ.. း(
ပိုဆိုးတာက သူက က်ပ္မျပည့္ဘူး၊ “စိတ္” ဆိုတဲ့ေဆာင္းပါးထဲမွာသူ႕အေၾကာင္း က်မေရးဖူးပါတယ္ (ေသြးကင္ဆာနဲ႔ကြယ္လြန္သြားခဲ့တဲ့အေၾကာင္း)၊ လူေတြေျပာေျပာေနတဲ့ သိုက္ကလာတယ္ဆိုတဲ့ က်ပ္မျပည့္တဲ့ရုပ္ဆိုရင္ စာဖတ္သူတို႔ မ်က္လံုးထဲမွာ ျမင္ၾကည့္လို႔ရမယ္ထင္ပါတယ္။

ေျမႀကီးေပၚမွာ ျပန္႔ႀကဲသြားတဲ့ႏြားႏို႔ရည္ေတြကိုၾကည့္ၿပီး သူငိုတယ္၊ က်မေသာက္ေနတဲ့ႏြားႏို႔ခြက္ကို သူၾကည့္ၿပီး ငိုေနတယ္။ ေနာက္ဆံုး က်မရဲ႕ကိုယ္တာႏြားႏို႔ကို သူ႔ကို တစ္ဝက္ခြဲေပးလိုက္တယ္။
အဲဒီအခ်ိန္က စၿပီး သူ အငိုတိတ္သြားတယ္။
အဲဒီေန႔က က်မ ႏြားႏို႕ေသာက္ရတာ မဝဘူး၊ ဒါေပမယ့္ က်မ ေပ်ာ္တယ္၊ အဲဒီအခ်ိန္က ခံစားခ်က္ေလးကို က်မ ခုထိမွတ္မိေနခဲ့တယ္..။
သူနဲ႔က်မ ပိုေပါင္းျဖစ္သြားတဲ့အေၾကာင္း(၂)ခ်က္ ရွိတယ္၊ က်မက တစ္ဦးတည္းေသာ သမီး၊ အိမ္မွာပဲ ဂန္က်ယ္တာ၊ ေက်ာင္းေရာက္ရင္ သူငယ္ခ်င္းေတြကို အားနာတတ္တာနဲ႔ အေလွ်ာ့ေပးၿပီး ေပါင္းေလ့ရွိတယ္။ သူငယ္ခ်င္းေတြကလည္း က်မရဲ႕အေၾကာင္းကို သိေတာ့ အၿမဲဗိုလ္က်ေလ့ရွိတယ္။ က်မေက်ာင္းသြားရင္ ေမေမက မုန္႔ဖိုး(၁)က်ပ္ ေပးေလ့ရွိတယ္၊ တစ္ေန႔မွာ ေမေမ့ဆီက မုန္႔ဖိုးရၿပီးသားကို ေဖေဖ့ဆီက ထပ္ေတာင္းတာ ေမေမျမင္သြားတယ္၊ က်မကိုေတာ့ ေမေမဘာမွမေျပာဘူး။
က်မေက်ာင္းသြားေတာ့ ေမေမက ေဖေဖ့ကိုေမးတယ္၊ က်မ အဲလိုပဲ ေဖေဖ့ဆီက မုန္႔ဖိုးေတာင္းေလ့ရွိလားတဲ့။ ေဖေဖကလည္း “အင္း”ေပါ့။ က်မ ေက်ာင္းကျပန္လာေတာ့ ေမေမက က်မကို ေခ်ာ့ၿပီးေမးတယ္။ “သမီးေက်ာင္းမွာ ဘာေတြစားလဲ”ေပါ့၊ ကေလးဆိုေတာ့ ကတ္ေစးနဲ၊သာကူ၊ ငွက္ေပ်ာသီးေပါင္း အဲဒါမ်ိဳးေလးေတြဝယ္စားတာေပါ့။
က်မစားတဲ့မုန္႔ရဲ႕တန္ဖိုးနဲ႔ က်မမွာရွိတဲ့ပိုက္ဆံကို ေမေမတြက္ၾကည့္တယ္။
ေငြကုန္တာက ပိုမ်ားေနတယ္၊ အဲဒီမွာ ေမေမ က်မကို စစ္ေတာ့တာေပါ့၊
မတတ္ႏိုင္တဲ့ေနာက္ဆံုး အျဖစ္မွန္ကို က်မေျပာျပလိုက္ရတယ္။
ေက်ာင္းက က်မနဲ႔အတန္းေဖာ္သူငယ္ခ်င္းတစ္ခ်ိဳ႕ဟာ မုန္႔ဖိုးမရၾကဘူး၊ မုန္႔စားေက်ာင္းဆင္းရင္
အိမ္ကိုေျပးၿပီး ထမင္းစားၾကရတယ္။ ကေလးဆိုေတာ့လည္း ေက်ာင္းကေရာင္းတဲ့မုန္႔ပဲ သားေရစာကိုစားခ်င္ၾကတာေပါ့။ က်မကေတာ့ မုန္႔စားေက်ာင္းဆင္းရင္ အိမ္ကိုမျပန္ေတာ့ဘူး(ရပ္ကြက္ထဲက ေခြးေတြကိုေၾကာက္လို႕)၊ ေမေမထည့္ေပးလိုက္တဲ့ ဖီးၾကမ္းငွက္ေပ်ာသီးတစ္လံုး၊ဘီစကစ္(၂)ခ်ပ္နဲ႔ ေကာ္ဖီရည္ကို ေသာက္ရင္ေသာက္၊ မုန္႔ေစ်းတန္းက မုန္႔ပဲ သားေရစာကိုစားခ်င္တယ္ဆိုရင္ ဝယ္စားဖို႔ တစ္ရက္ကို တစ္က်ပ္ႏႈန္းနဲ႔ေပးေလ့ရွိတယ္။
ျပႆနာက အဲဒီမွာ စတာ..
က်မက မုန္႔စားေနရင္ အတန္းေဖာ္သူငယ္ခ်င္းေတြက စားခ်င္ၾကတယ္၊ ေနာက္ဆံုး ဘယ္လိုျဖစ္လာလဲဆိုေတာ့ သူတို႔နဲ႔က်မ အတူ ကစားခြင့္ကို မုန္႔နဲ႔လဲရတယ္။ မုန္႔မေကၽြးရင္ သူတို႔ရဲ႕ကစားပြဲထဲမွာ က်မ ပါခြင့္မရဘူး။ အဲဒီအတြက္ ေဖေဖ့ဆီက ရတဲ့ၾကားေပါက္မုန္႔ဖိုးကို သူငယ္ခ်င္းေတြအတြက္ မုန္႔ဝယ္ေပးရတဲ့အေၾကာင္း ေမေမ့ကိုေျပာျပလိုက္ရတယ္။
ေနာက္တစ္ေန႔မွာ ေမေမ ေက်ာင္းကိုလိုက္လာၿပီး ဆရာမႀကီးနဲ႔စကားေတြအမ်ားႀကီးေျပာတယ္။ က်မရဲ႕ကစားေဖာ္သူငယ္ခ်င္းေတြရဲ႕မိဘေတြကိုလည္း ဆင့္ေခၚၿပီး အတန္းပိုင္ဆရာမမွတဆင့္ သတိေပးခံရတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ကစၿပီး သူငယ္ခ်င္းေတြဟာ က်မနဲ႔ကစားဖို႕ က်မရဲ႕မုန္႔ကိုစားဖို႔ လက္တြန္႔သြားၾကတယ္။ က်မအတြက္ အေဖာ္ဆိုလို႔ က်ပ္မျပည့္တဲ့သူငယ္ခ်င္းမေလးပဲရွိေတာ့တာ..။ သူမကိုလည္း အရူးမဆိုၿပီး ကေလးေတြကမေပါင္းၾကဘူး အဲဒီမွာတင္ သူမနဲ႔က်မ ေပါင္းျဖစ္သြားခဲ့တယ္။ သူနဲ႔က်မ သံေယာဇဥ္ သိပ္ႀကီးၾကတယ္၊ သူ႕ကို စိတ္မႏွံ႕ဘူးဆိုၿပီး ဘယ္ကေလးကမွ မေပါင္းၾကဘူး၊ တစ္ကယ္ေတာ့ သူက မရူးဘူး၊ စိတ္မျပည့္တာ၊ ေျပာရင္နားလည္တယ္၊ သေဘာေပါက္တယ္၊
အဲဒီႏွစ္မွာပဲ သူ ေသြးကင္ဆာနဲ႔ကြယ္လြန္သြားခဲ့တယ္
(၄)
က်မ (၄)တန္းႏွစ္မွာ ေဖေဖရဲ႕အလုပ္တာဝန္နဲ႔ မႏၱေလးကိုေျပာင္းရတယ္။
အစိုးရကေပးတဲ့ အရာရွိရိပ္သာဆိုတာရွိတယ္။ ျခံအဝင္ဝက ကင္းတဲေလးရယ္၊ မန္က်ီးပင္ႀကီး(၂)ပင္ရယ္၊ အဂၤလိပ္ေခတ္(၂)ထပ္တိုက္အနီႀကီးတစ္လံုးရဲ႕ေအာက္ထပ္မွာ က်မတို႔မိသားစု(၃)ေယာက္ေနခဲ့ရတယ္။ အေပၚထပ္မွာေတာ့ လက္မွတ္စစ္ခ်ဳပ္သားအမိေနတယ္။ ၿခံႀကီးရဲ႕အေနာက္ဖက္မွာ ခပ္လွမ္းလွမ္းမွာ အရူးေထာင္ရွိတယ္လို႔ သိရတယ္။
ၿခံရဲ႕ညာဖက္ကို ၁၅မိနစ္ေလာက္ဆက္ေလွ်ာက္မယ္ဆိုရင္ မႏၱေလးက်ဳံးကိုေရာက္ပါတယ္။
က်မ သိပ္ေတာ့မမွတ္မိေတာ့ဘူး။
မႏၱေလးမွာ (၁)ႏွစ္ေလာက္ က်မတို႔မိသားစုေနခဲ့ဖူးတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက က်မမွာသူငယ္ခ်င္းမရွိဘူး၊
ကံေကာင္းခ်င္ေတာ့ အဲဒီတိုက္ႀကီးမွာ အရင္မိသားစုေတြေမြးထားတဲ့ေၾကာင္ေလးတစ္ေကာင္ရွိေနခဲ့တယ္။
ယခင္ မိသားစုေတြက ေျပာင္းသြားေပမယ့္ ေၾကာင္ေလးကို မေခၚသြားၾကတဲ့အတြက္ အဲဒီေၾကာင္ေလးဟာ က်မရဲ႕အေဖာ္ျဖစ္ခဲ့ရတယ္။ ေမေမက အဲဒီေၾကာင္ေလးကို အဝါေရာင္အၾကားေလးမို႔“ ေရႊဝါ”လို႔ နာမည္ေပးခဲ့တယ္။။
ၿပီးေတာ့ ၿခံေနာက္ဖက္မွာ ေနတဲ့ ကင္းေစာင့္ လင္မယားမွာ က်မနဲ႔ရြယ္တူ သမီးေလးတစ္ေယာက္ရွိတယ္။ သူနဲ႔က်မ ကစားေဖာ္ျဖစ္ခဲ့တယ္။
က်န္ေသးတယ္..
သူတို႔ဆီမွာ ေမြးထားတဲ့ႏြားေပါက္ေလးတစ္ေကာင္ဟာလည္း က်မရဲ႕ကစားေဖာ္ျဖစ္ခဲ့တယ္။
စေန တနဂၤေႏြေက်ာင္းပိတ္ၿပီဆိုရင္ က်မရယ္၊ အဲဒီေကာင္မေလးရယ္၊ မန္က်ီးရြက္ႏုႏုေလးေတြကို ကင္းတဲေပၚကေန မမွီမကန္းခူးၿပီး ေျမၾကြင္းထဲမွာ ဖက္ခင္း၊ မန္က်ီးရြက္ထည့္၊ စားထည့္၊ ဆီထည့္၊ ဖက္ရြက္နဲ႔အုပ္၊ ပါးစပ္ကလည္း ကဗ်ာလိုလိုစာသားေတြကိုရြတ္ၿပီး ဖေနာက္နဲ႔တစ္ေယာက္တစ္လွည့္စီေပါက္၊ ၿပီးမွ ဖေနာက္နဲ႔ေပါက္လို႔ ႏြမ္းေနၿပီျဖစ္တဲ့ မန္က်ီးရြက္သုပ္ကို စားၾကတယ္။
အခုျပန္စဥ္းစားရင္ ရီစရာေလးေပါ့၊ ေနသာတဲ့ေန႔လည္ခင္း ေက်ာင္းပိတ္ရက္မ်ိဳးဆိုရင္ ႏြားေပါက္ေလးက ၿခံဝင္းထဲက ျမက္ေတြကိုစား၊ က်မနဲ႔ က်မရဲ႕သူငယ္ခ်င္းက ႏြားေလးရဲ႕အမွီးကိုဆြဲၿပီး ေျပးေတာ့ ႏြားေလးက အေနာက္ကေနလိုက္ပါေလေရာ..၊ အေဝးႀကီးမလိုက္ပါဘူး။။ ၁၀ေပေလာက္လိုက္ၿပီး ျမက္ပင္ေတြကိုစားေနျပန္ေရာ။ အဲဒီလိုလည္း ကစားဖူးတယ္။
မိုးတြင္းဆိုရင္ေတာ့ ၿခံႀကီးထဲမွာ မိုးရည္ေတြနဲ႔ျပည့္ႏွက္ေနတတ္တာရယ္၊ ျမက္ေတာထဲမွာ ေျမြေပါက္ေလးေတြမၾကာခဏေတြ႕တတ္တာရယ္ေၾကာင့္ ေမေမက က်မကိုၿခံထဲဆင္းေဆာ့ခြင့္မျပဳပါဘူး။ အိမ္ထဲမွာ အေနမ်ားတဲ့အဲဒီလိုအခ်ိန္မွာ ေရႊဝါေလးဟာ က်မရဲ႕ကစားေဖာ္ျဖစ္လာခဲ့တယ္။
စကၠဴေလးကို ႀကိဳးေလးနဲ႔ခ်ီၿပီး က်မက ေရွ႕ကေျပး၊ ေရႊဝါေလးက ေနာက္ကလိုက္နဲ႔ သိပ္ေပ်ာ္ခဲ့တဲ့ က်မရဲ႕အမွတ္တရေန႔ေလးေတြေပါ့။
မနက္မိုးလင္းရင္ ေရႊဝါေလးက က်မအိပ္တဲ့ကုတင္ေအာက္ကေန တစ္ေညာင္ေညာင္နဲ႔က်မကိုႏႈိးေလ့ရွိတယ္။ က်မ ႏိုးလို႔ မုန္႔စားရင္ စားပြဲေအာက္ကို ဖဲ့ခ်ေပးထားတဲ့ ေပါင္မုန္႔အပဲ့ေလးေတြကို သူက စားရတာကိုး..။
က်မ အက်င့္လုပ္ထားတာ..။ မိုးေအးလို႔ ေစာင္ပံုထဲမွာ က်မေကြးေနၿပီဆိုရင္ ေရႊဝါက က်မၿခံဳထားတဲ့ေစာင္ေပၚကေန က်မကို ႏႈိပ္ေပးတတ္တယ္။
ေၾကာင္ေလးေတြ ႏႈိပ္တာ ျမင္ဖူးၾကမယ္ထင္ပါတယ္။
လူရဲ႕ကိုယ္ေပၚမွာ ဟိုဖက္ဒီဖက္ လမ္းေလွ်ာက္ေနတာမ်ိဳးေလ။
တစ္ေန႔..
ေရႊဝါေလးဟာ အုန္းဆံႀကိဳးပံုစံေလးကို သူ႕ရဲ႕လက္ေလးနဲ႔ေဆာ့ကစားေနတာကို
ေမေမေတြ႔လို႔ၾကည့္မိေတာ့ ေျမြေပါက္ေလးျဖစ္ေနတယ္။
ေျမြေပါက္ေလးဟာလည္း ေရႊဝါကိုက္ထားလို႔ မေသမရွင္ျဖစ္ေနပါၿပီ။
အဲဒါနဲ႔ပဲ ေျမြေပါက္ေလးကို ၿခံဝင္းထဲကို တံမ်က္စည္းနဲ႔ ခါထုတ္ပစ္ခဲ့တယ္။
ေနာက္ေန႔ေတြမွာ ေရႊဝါေလးဟာ အစာမစားေတာ့ပဲ ေခြေနပါေတာ့တယ္။ တရိစၱာန္ေဆးခန္းကိုျပတဲ့အခါ ေျမြဆိပ္မိတယ္လို႔ယူဆရေၾကာင္းဆရာဝန္ကေျပာပါတယ္။
ေနာက္၃ရက္ေလာက္မွာ က်မအိပ္ေနတုန္း ေမေမက က်မကိုႏႈိးပါတယ္..။
“သမီးေလး. ခဏထၾကည့္စမ္း..၊.ေရႊဝါေလးေအာ္ေနတယ္”တဲ့။
က်မ အိပ္ယာထဲကေန လူးလဲထၿပီး ကုတင္ေပၚကေန ငံု႔ၾကည့္ေတာ့ ေရႊဝါေလးဟာ က်မအိပ္တဲ့ကုတင္ေအာက္ကေန “တေညာင္ေညာင္”နဲ႔ေအာ္ၿပီး ခဏအၾကာမွာ ေခြေခြေလးေသဆံုးသြားခဲ့တယ္..။
အဲဒီကတည္းက အိမ္ေမြးတရိစၦာန္ဆိုရင္ အေဝးကေနပဲ က်မခ်စ္တယ္၊ အိမ္မွာမေမြးဘူး၊ တရိစၦာန္ဆိုေပမယ့္ လူတစ္ေယာက္ဆံုးရံႈးသလိုပဲ က်မခံစားခဲ့ရတယ္၊ ငိုခဲ့ရတယ္။
ပိုဆိုးတာက က်မက ကေလးအရြယ္ဆိုေတာ့ တရိစၦာန္ေလးေတြကို ပိုသံေယာဇဥ္ရွိတာကိုး..။

က်မလို တစ္ဦးတည္းေသာသမီး၊ ေမာင္ႏွမ မရွိတဲ့တစ္ကိုယ္တည္းသမားေတြဟာ သံေယာဇဥ္သိပ္ႀကီးတတ္ၾကတယ္၊ သူငယ္ခ်င္းကိုလည္း ပိုခင္တတ္ၾကတယ္။
သူမ်ားထက္လည္းပိုခ်စ္တယ္၊ အားလည္းငယ္တတ္တယ္၊ ဂရုစိုက္လည္းခံခ်င္တယ္၊ ခံစားခ်က္ပ်င္းတယ္...၊အစြဲလန္းလည္းႀကီးတယ္။
ဟိုး..ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက အဲဒီလိုခံစားခ်က္ေလးေတြနဲ႔ ရွင္သန္ခဲ့ရတဲ့ က်မရဲ႕ငယ္ငယ္တုန္းက အေၾကာင္းေလးကို ဒီမွာပဲ အဆံုးသတ္ခြင့္ျပဳပါရွင္...။

24 comments:

rose of sharon said...

သူငယ္ခ်င္းေလး... သံေယာဇဥ္ၾကီးတတ္တဲ႔ ကိုယ္႔သူငယ္ခ်င္းေလးဟာ စိတ္ေကာင္းရွိသူေလးလဲၿဖစ္တယ္... <3 U :)

သက္ေဝ said...

ခ်စ္စရာ ေပ်ာ္စရာ အမွတ္ရစရာေတြ မ်ားစြာနဲ ့ ငယ္ဘဝေလး...

Angelhlaing(May everybody be happy and healthy! said...

အင္း..မမက တစ္ဦးတည္းေသာ သမီးမို႕ ညီမေလးတို႕ က်ေတာ့လည္း မ်ားလြန္းတဲ႕ေမာင္နွမ ...ေလာကၾကီးက ၿဖစ္တက္တယ္ေနာ္....
မမေရ...ငယ္ဘဝ အမွတ္တရေလး ဖတ္သြားတယ္လို႕..

အလင္းသစ္ said...

ငယ္ငယ္တုန္းက အေၾကာင္းေလးေတြကို ထပ္ျပီးဖတ္သြားပါတယ္ အမေရ႕...

ေႏြမင္းလြင္ said...

စာဖတ္ရင္း က်ေနာ္ ငိုခ်င္လာတယ္။ နတ္သမီး ကို က်ေနာ္ ခင္မိတာ ဒီလို ရသေတြ ေရးတတ္လို႔ေနမွာေနာ္။ ေန႔ခကိးက လိုင္းေပၚတက္ေတာ့ အသစ္ မတင္ေသးဘး။ ဒီညတက္လိုက္ေတာ့ ပို႔စ္ အသစ္တင္ထားတာေတြ႔တယ္။ ဒါနဲ႔ ၀င္ဖတ္ၾကည့္မိတာ။ က်ေနာ္လည္း က်ေနာ့္ ငယ္ဘသ ေလးကို ေရးဖို႔ စိတ္ကူးရွလို႔ပါ။

ေႏြမင္းလြင္ said...

စာဖတ္ရင္း က်ေနာ္ ငိုခ်င္လာတယ္။ နတ္သမီး ကို က်ေနာ္ ခင္မိတာ ဒီလို ရသေတြ ေရးတတ္လို႔ေနမွာေနာ္။ ေန႔ခကိးက လိုင္းေပၚတက္ေတာ့ အသစ္ မတင္ေသးဘး။ ဒီညတက္လိုက္ေတာ့ ပို႔စ္ အသစ္တင္ထားတာေတြ႔တယ္။ ဒါနဲ႔ ၀င္ဖတ္ၾကည့္မိတာ။ က်ေနာ္လည္း က်ေနာ့္ ငယ္ဘသ ေလးကို ေရးဖို႔ စိတ္ကူးရွလို႔ပါ။

jasmine(ေတာင္ၾကီး) said...

က်မလို တစ္ဦးတည္းေသာသမီး၊ ေမာင္ႏွမ မရွိတဲ့တစ္ကိုယ္တည္းသမားေတြဟာ သံေယာဇဥ္သိပ္ႀကီးတတ္ၾကတယ္------တူတယ္
ဂ်က္လဲအဲလုိပဲ အခ်စ္လဲၾကီးတယ္
စိတ္၀င္စားဖုိ႔ေကာင္းတဲ႔ပုံျပင္ေလးဖတ္ရသလုိပဲ
ခ်စ္တဲ႔ jasmine

မိစံ said...

အမွတ္တရမ်ားစြာနဲ႕
ငယ္ဘ၀ေလးက
ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလိုက္တာ
အားနာတတ္တဲ့သူဆိုေတာ့
အေတာ္ပါပဲ
ပိုက္ပိုက္ေခ်းလို႔ရျပီေပါ့ း)

ခ်စ္ခင္လွ်က္

blackroze said...

အမေရ
ငယ္ငယ္ကအေၾကာင္းေလးေတြ
ဖတ္သြားတယ္ေနာ္..

မဒမ္ကိုး said...

တစ္ဦးတည္းေသာသမီးခ်င္းမို႕အျဖစ္ခ်င္းေတြေတာ္ေတာ္ဆင္တဲ႕ မမရဲ႕ငယ္ဘ၀ေလးကိုဖတ္သြားျပီ မမေရ

ခ်စ္တဲ႕

မဒိုးကန္

san htun said...

တဦးတည္းေသာ သားသမီးေတြက သံေယာဇဥ္ၾကီးတယ္ဆိုတာ အမွန္ပဲေနာ့..

ျမေသြးနီ said...

နတ္သမီးငယ္ဘ၀က စိတ္၀င္စားစရာေလး...
အသက္ေတြႀကီးလာခ်ိန္မွာ ငယ္ဘ၀ကို ျပန္ေတြးရတာ အရသာ...။

ေမာင္(စြယ္စံုက်မ္း) said...

ဒို ့မ က ဘယ္အခ်ိန္ေရးလိုက္လဲမသိရဘူး ဒီမွာေတာ့ တဂ္ထားေသးတာ ေရးျပီးတာ သိလိုက္ဘူး..ဟိဟိ

ေခ်ာ(အစိမ္းေရာင္လြင္ျပင္) said...

နတ္သမီးရဲ႕ ငယ္ဘဝက သနားစရာ ခ်စ္စရာေလး...
တစ္ဦးတည္းေသာ သမီးဆိုေတာ႔ အေဖာ္ကို ပိုျပီး ခင္မင္တြယ္တာမွာေနာ္
အစ္မတို႕ကေတာ႕ ေမာင္ႏွမ ၆ေယာက္ေတာင္..
ေအာက္က ေမာင္ညီမေတြကို ထိမ္းေနရတာနဲ႕ ေဆာ႕ခ်ိန္ေတာင္ သိပ္မရွိလိုက္ပါဘူး..
ဘာဘဲျဖစ္ျဖစ္ ငယ္ဘဝဆိုတာကေတာ႕ မေမ႔ႏိုင္စရာ ဘဝရဲ႕ အမွတ္တရအစိတ္အပိုင္းဘဲ မဟုတ္လားေနာ္..

ကုိေအာင္ said...

ငယ္ငယ္တုန္းက ခ်ဴခ်ာေပမယ့္ အခုေတာ့ ေဒါင္ေဒါင္ျမည္ေပါ့ ... း)

ေမာင္ဘႀကိဳင္(ခ်ဥ္ေပါင္ၿခံ) said...

ငယ္ငယ္ကဘယ္လိုခ်ဴျခာ ခ်ဴျခာ
ဥေဒါင္းငွက္မ်ားလို႔ ငယ္ငယ္က ဆုိးေပမယ္႔
ႀကီးရင္လွတဲ႔အမ်ဳိးတဲ႔
အဲဒါ အစ္မကုိေျပာထွာာာ

လင္းဦး(စိတ္ပညာ) said...

သံေယာဇဥ္ႀကီးတတ္သူႀကီး.... က်န္းမာေရးလည္း ဂ႐ုစိုက္ဦး... ေျခေထာက္လည္း အေအးမခံနဲ႕ဦး။

ေမဓာ၀ီ said...

နတ္သမီးရဲ႕ ငယ္ငယ္က အေၾကာင္းေလးေတြ ဆက္ျပီး ဖတ္ခ်င္ေနေသးတယ္။

shwewunyatana said...

နတ္သမီးေရေနေကာင္းပါစ..နတ္သမီးရဲငယ္ဘဝေလေတြကုိဖတ္ရတာမ်က္ရည္ေတာင္လည္မိတယ္ေတာ္ေတာ္အေရ
သားေကာင္းပါတယ္...

ေမတၱာျဖင့္..
ေရႊဝန္းရတနာ...

ကိုေဇာ္ said...

ဖတ္ရတာ ေကာင္းလိုက္တာ။ ေတာ္ေတာ္ သေဘာက်တဲ့ ပို႔စ္ေလးပါပဲ။

Han Kyi said...

နတ္သမီးအေၾကာင္း ဖတ္ရတာ စိတ္ထဲမွာ တစ္မ်ဳိးပဲ...တစ္ေယာက္တည္းေမြးထားေတာ့ အေပါင္းအသင္းမင္တာ သဘာ၀က်ပါတယ္ေလ...

ငယ္ငယ္တုန္းက စိတ္ေကာင္းေစတနာေကာင္းေလးေတြကို ဆက္လက္ၿပီး ထိ္န္းသိမ္းထားႏိုင္တဲ့ နတ္သမီးတစ္ေယာက္
အစစအရာရာ အဆင္ေျပပါေစဗ်ား...

အျဖဴေရာင္နတ္သမီး said...

Blogger အျဖဴေရာင္နတ္သမီး said...

သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
ဒီပို႕စ္ေလးကို ေရးခဲ့တုန္းက နတ္သမီး တစ္ကယ္ပဲ မ်က္ရည္က်ခဲ့ရပါတယ္။
ေမြးကတည္းက ခ်ဴျခာခဲ့တဲ့ က်န္းမာေရးက အခုထိ ခ်ဴျခာေနတုန္းပါပဲ။
အဘႀကိဳင္ေျပာတဲ့ ေဒါင္းမ်ိဳးဆိုတာကေတာ့ ဟုတ္မယ္ထင္တယ္၊ နတ္သမီးငယ္ငယ္က အရမ္းရုပ္ဆိုးတယ္၊ ႀကီးလာမွ ၾကည့္လို႔အဆင္ေျပလာတာ။
တစ္ဦးတည္းေသာသမီးမို႔ အေဖာ္မင္တာရယ္၊ ငယ္ငယ္က အပယ္ခံထားရတာေတြရယ္က နတ္သမီးကို ခုခ်ိန္ထိ စိတၱဇျဖစ္ေစခဲ့တယ္။
ခုခ်ိန္မွာလည္း လုပ္ငန္းခြင္ကသူငယ္ခ်င္းေတြ၊ ဘေလာ့ဂ္ကသူငယ္ခ်င္းေတြ၊ FB ကသူငယ္ခ်င္းေတြက နတ္သမီးကိုမေခၚၾကတဲ့အခါ(တစ္ခါတစ္ေလ သူတို႔လည္း အလုပ္ရွိမွာေပါ့၊နားလည္ေပမယ့္ ကိုယ္ကစိတၱဇခံ ရွိခဲ့တာကိုး)စိတ္ထဲမွာ ဝမ္းနည္းတတ္တယ္။
မေမဓာဝီေျပာသလို နတ္သမီးရဲ႕အေၾကာင္းကို ဆက္ေရးရမယ္ဆိုရင္ ဝမ္းနည္းစရာေတြမွအမ်ားႀကီးပါပဲ၊ အမ်ိဳးေတြရဲ႕ႏွိပ္စက္မႈေအာက္မွာ ႀကီးပ်င္းခဲ့ရတာေတြကိုေရးျပရင္ နတ္သမီးအတြက္ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ၾကမွာ..း(
ေနာင္ဘဝမ်ားရွိခဲ့မယ္ဆိုရင္ အိန္ဂ်ယ္ေလးနဲ႔မေခ်ာတို႔လို ေမာင္ႏွမအမ်ားႀကီးနဲ႔ေနရပါေစလို႔ ဆုေတာင္းပါတယ္။
ဒီပို႕စ္ေလးကို ေရးျဖစ္ေအာင္ တဂ္ေပးၾကတဲ့ မမသက္ေဝ မမခ်စ္ၾကည္ေအးနဲ႔ AaBအဖြဲ႕သားမ်ားအားလံုးကိုလည္း အရမ္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္ရွင္..။

ဘုိျဖဴ said...

က်န္းမာေရးကုိဂရုစုိက္ပါဗ်ာ
မိဘေတြနဲ႔ေ၀းေနရတာ က်န္းမာဖုိ႔ကအဓိကပါပဲ
တစ္ေယာက္ထဲသမားေတြက နဲနဲေတာ႔အထီးက်န္တယ္ေလ

mstint said...

နတ္သမီးရဲ႕ငယ္ငယ္တုန္းက တဂ္ပို႔စ္ေလးတင္တုန္းက တီတင့္ရဲ႕ဘေလာ့ျပင္ေနတဲ့အတြက္ အလည္လာဘို႔ ပ်က္ကြက္ေနခဲ့တယ္။ ဒီကေန႔မွ အေႂကြးပို႔စ္ေတြ လိုက္ဖတ္ရတယ္။ နတ္သမီးရဲ႕ငယ္ဘဝေလးကို ဖတ္ၿပီး ဝမ္းနည္းဝမ္းသာ ရသစံုတစ္ၿပိဳင္တည္းခံစားရတယ္။
အားငယ္တဲ့အခါ ေနမေကာင္းျဖစ္တဲ့အခါ တီတင့္ကို လွမ္းေခၚလိုက္ေနာ္ စားခ်င္တာလည္းလုပ္ေကြ်းမယ္ း)
စိတ္ဓာတ္အစဥ္ၾကည္လင္ေအးျမပါေစကြယ္။

ေမတၱာျဖင့္
အန္တီတင့္

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by White Angel | Bloggerized by White Angel - Myanmar Blogger | Myanmar Blogger