Saturday, August 31, 2013

Happy Blogger Day(31.08.2013)


“ရက္”မွ “လ”..သို႔၊ “လ”မွ “ႏွစ္”..သို႔ ကူးေျပာင္းလာလိုက္တာ ဒီေန႔ဟာ
Blog Day ကို ေရာက္ခဲ့ျပန္ၿပီ။

ဘယ္ေသာအခါကမွ မေတြးခဲ့ဖူးတာကေတာ့ တစ္ေန႔ေန႔တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ က်မဟာ စာေရးသူတစ္ေယာက္ ျဖစ္လာလိမ့္မယ္
ဆိုတာကိုပါပဲ။
တစ္ခါတစ္ေလမွာ က်မတို႔ေတြဟာ ဟိုး... ငယ္ငယ္က အေၾကာင္းေတြကို
တိုက္ဆိုင္မႈရွိလို႔ပဲျဖစ္ျဖစ္ အခ်ိန္အားလပ္ေနလို႔ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ သတိတရနဲ႔ ျပန္ၿပီးစဥ္းစားတတ္ၾကပါတယ္။

တစ္ခါတစ္ေလ ဟိုး...အရင္က အမွတ္တရ
ရိုက္ထားခဲ့တဲ့ဓာတ္ပံုေလးေတြကို ျပန္ၾကည့္ရင္း
ပီတိအၿပံဳးေလးေတြ ၊ ၾကည္ႏူးမႈေလးေတြကို
ခံစားတတ္ၾကတဲ့သူေတြထဲမွာ က်မလည္းတစ္ေယာက္
အပါအဝင္ျဖစ္သည္။

က်မစာေရးတာဝါသနာပါသည္။ စာဖတ္ျခင္းကိုေတာ့ အလုပ္မအားတာရယ္၊ပ်င္းတာရယ္ေပါင္းၿပီး မဖတ္ျဖစ္ခဲ့၊ အလုပ္ပင္ပမ္းသည့္အခါမ်ိဳး၊ ရင္ထဲကစကားေတြကိုဖြင္႔ထုတ္ပစ္ခ်င္သည့္အခါမ်ိဳးေတြမွာ စာအုပ္ထဲမွာခ်ေရးျဖစ္သည္။ တစ္ခါတစ္ေလ က်မျဖတ္သန္းက်င္လည္ေနရသည့္ ပါတ္ဝန္းက်င္မွအျဖစ္အပ်က္ ၊ဗဟုသုတရေစမည့္အေၾကာင္းအရာေတြကိုေရးျဖစ္သည္၊ အဲဒီကေနတဆင့္တက္ၿပီးက်မကဲ့သို႔ေသာ သူေတြကို က်မသိသေလာက္ မွ်ေဝခ်င္လာသည္။ ဒီလိုနဲ႕ပဲ Blogger လို႕အမည္တပ္ထားေသာ စာေရးသူဘဝသို႔ေရာက္ရွိလာရင္းစာတိုစာထြာတခ်ိဳ႕ႏွင့္အရည္အေသြး မမွီေသာ၊ကဗ်ာအတိုအစေလးေတြစုေဝးေနေသာ Blog အိမ္ေလးတစ္လံုးျဖစ္လာခဲ့သည္။ အမွန္မွာေတာ့ က်မ စာေရးတတ္၍ေရးျခင္းမဟုတ္၊ စာေရးခ်င္၍ေရးျခင္းသာျဖစ္ပါသည္။

က်မ၏မိတ္ေဆြကိုမိုးေသြးကေျပာသည္၊
“စာေရးတတ္ခ်င္ရင္ စာမ်ားမ်ားဖတ္ပါ”တဲ့၊
တစ္ရက္(၂၄)နာရီမွာ က်မ၏အလုပ္ခ်ိန္ (၁၃)နာရီရွိသည္။
အိပ္ခ်ိန္(၈)နာရီေပါင္းလွ်င္ (၂၁)နာရီၿဖစ္ေနၿပီ။
က်န္(၃)နာရီမွာဟိုလွည့္ဒီလွည့္ႏွင္႔အခ်ိန္ကုန္သြားခဲ့သည္။
“မည္သူမဆိုညအိပ္ရာဝင္ခ်ိန္၌မနက္အိပ္ရာထခ်ိန္ထက္ နည္းနည္းျဖစ္ေစ အသိဥာဏ္ပိုရွိေနရမည္၊ သို႕မဟုတ္ပါက လူသားတစ္ဦးအေနႏွင့္ အႀကီးမားဆံုးေသာျပစ္မႈကို က်ဴးလြန္ရာေရာက္သည္”..ဟု ဆရာ(ဦး)ေဖျမင့္ကေျပာဖူးသည္။ မွန္သည္..လူသည္မနက္ထက္ ညမွွာ ပညာပိုရွိရမည္။
မေန႔ကထက္ ဒီကေန႔ ပညာပိုရွိရမည္၊ အသက္ႀကီးလာသည္ႏွင့္အမွ် ဦးေႏွာက္အေလးခ်ိန္ပိုစီးလာရမည္။
သည္အတြက္ ဘယ္လိုလုပ္မည္နည္း။ တနည္းသာရွိသည္၊ “စာဖတ္ရမည္”။ အခုေတာ့က်မ၏အိပ္ခ်ိန္ထဲက အခ်ိန္တခ်ိဳ႕ကို အနည္းငယ္ဖဲ႔ယူၿပီး စာဖတ္ျဖစ္သည္။ အိပ္ရာဝင္ခါနီး ေခါင္းအံုးေဘးမွာ ကိုယ္ဖတ္ခ်င္သည္႔စာအုပ္ေလးေတြကိုအဆင္သင္႔ထားသည္။ လြယ္အိတ္ထဲမွာစာအုပ္တစ္အုပ္ရွိသည္၊ ဆိုင္ကအလုပ္စားပြဲေပၚမွာစာအုပ္တစ္အုပ္ရွိသည္၊ ထမင္းစားပြဲေပၚမွာ စာအုပ္တစ္အုပ္ရွိသည္၊ အဲဒီလိုဖတ္မွစာဖတ္ခ်ိန္ေလးေတြ ၅မိနစ္..၁၀မိနစ္..ဟိုနည္းနည္း ဒီနည္းနည္း၊ စုစုေပါင္းကာ ၁၀မိနစ္ ၊၁၅မိနစ္ရမွာေသျခာသည္။ ဒီစာေရးစာဖတ္မွာ အလြန္အားနည္းခဲ့တဲ့က်မဟာ ႏိုင္ငံရပ္ျခားမွာ
အလုပ္လုပ္တဲ့အခ်ိန္က“စ”လို႔
တစ္ကိုယ္တည္း အထီးက်န္လာတာကတစ္ေၾကာင္း၊
ကိုယ္႔ရဲ႕ပါတ္ဝန္းက်င္မွာ ျဖစ္ပ်က္ ေတြ႔ႀကံဳ၊ခံစားရတဲ့ အေၾကာင္းအရာ
တခ်ိဳ႕ကို အေျခခံၿပီး တျခားသူေတြအတြက္ သူတို႔မသိေသးတဲ့
(က်မကိုယ္တိုင္ အခုမွသိရတဲ့)
ဗဟုသုတနဲ႔ အေတြ႕အႀကံဳေတြကို မွ်ေဝဖို႕ စိတ္အားထက္သန္လာရင္း
“nan_ma_wa”(နမ္းမဝ) ကေလာင္အမည္ျဖင့္ Website တခ်ိဳ႕မွာ
စာေတြေရးလာရာမွ
(၃၀.၀၇.၂၀၀၉) မွာ “အျဖဴေရာင္နတ္သမီး”
(http://seaandangel.blogspot.com/) ဆိုတဲ႔
ခံစားခ်က္တို႔မွ်ေဝရာ က်မရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္အိမ္ေလးတစ္လံုးကို
ဖန္တီးျဖစ္ခဲ့သည္။

တစ္ကယ္ေတာ့
စာေရးသူတစ္ေယာက္ ျဖစ္ဖို႔မေျပာနဲ႔၊ လံုးခ်င္းဝတၳဳ ၊
ေဆာင္းပါးရွည္ရွည္ေတြကိုေတာင္ ဖတ္ဖို႔ ဝါသနာမပါတဲ့က်မဟာ
စားဝတ္ေနေရးအတြက္ဘဝကိုရုန္းကန္ရင္း စာေပ ဗဟုသုတ
အားနည္းစြာနဲ႔ အခ်ိန္ေတြကိုျဖတ္ေက်ာ္လာခဲ့သည္။

“ဆိုက္ပရပ္စ္” (Cyprus)ဆိုတဲ့ ကၽြန္းႏိုင္ငံေလးတစ္ခုေပၚက
တရုတ္စားေသာက္ဆိုင္ႀကီးတစ္ခုမွာ ဧည့္ႀကိဳဘဝနဲ႔ အခ်ိန္ကာလေတြကို
အထီးက်န္စြာ ျဖတ္ေက်ာ္လာခဲ့ရင္း ရင္ထဲမွာ မြန္းၾကပ္လာတဲ့အခါ
ခံစားခ်က္ေတြကို စာလံုးေလးေတြအျဖစ္ေျပာင္းလဲၿပီး Blogspot
ေပၚမွာရင္ဖြင့္ခဲ့သည္။

က်မအေရးအမ်ားဆံုးကေတာ့ ခံစားခ်က္ အခ်စ္ကဗ်ာမ်ားနဲ႔
ဆိုက္ပရပ္စ္ႏိုင္ငံက စိတ္ဝင္စားစရာ သမိုင္းေၾကာင္း၊ သူတို႔ရဲ႕
ယဥ္ေက်းမႈနဲ႔ ပြဲေတာ္မ်ား၊ က်မရဲ႕ လုပ္ငန္းခြင္ထဲက အေတြ႔အၾကံဳေတြ၊
က်မဘဝရဲ႕ ကိုယ္ေတြ႔ျဖစ္ရပ္ေတြကို ေရးခဲ့တဲ့ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့
က်မရဲ႕“အျဖဴေရာင္နတ္သမီး”ဘေလာ့ဂ္အိမ္ေလးထဲကို က်မရဲ႕
ခံစားခ်က္ေတြကို မွ်ေဝခံစားေပးမယ့္ စာဖတ္သူေတြ တစ္ျဖည္းျဖည္း
ေရာက္ရွိလာခဲ့သည္။

Email တစ္ခုရွိယံုနဲ႔ Blogspot လို website တစ္ခုကို
လြယ္ကူစြာလုပ္လို႔ရေနတဲ့ ယေန႔ေခတ္မွာ က်မအပါအဝင္
ကိုယ္ပိုင္Blogspot လိပ္စာတစ္ခုနဲ႔ Blogger အမည္ခံထားသူေတြဟာ
သူတို႔ရဲ႕ ရင္ထဲက ခံစားခ်က္ေတြကို အင္တာနက္ေပၚမွာ
ရင္ဖြင့္ခြင့္ရခဲ့ၾကသည္။
နာမည္ရွိၿပီးသား စာေရးဆရာမ်ား၊ ကာတြန္းဆရာမ်ား၊
စာနယ္ဇင္းဆရာမ်ား၊ ကဗ်ာဆရာမ်ားဟာလည္း သူတို႔ရဲ႕ ဝတၳဳ၊ ကဗ်ာ၊
ကာတြန္း၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ားကို Blogspot ေပၚမွ မွ်ေဝခဲ့ၾကသည္။

သူတို႔သည္ ကိုယ္ပိုင္ Blogspot လိပ္စာမရွိခင္ကတည္းက နာမည္ရွိၿပီးသား(သို႕)စာဖတ္သူမ်ားလက္ခံၿပီးသား၊ အသိအမွတ္ျပဳၿပီးသား
စာေရးဆရာစစ္စစ္မ်ားျဖစ္ၾကသည္။ သူတို႔ကို ဘေလာ့ဂ္ရွိေသာ
စာေရးဆရာစစ္စစ္မ်ားဟု ေခၚႏိုင္ပါသည္။

က်မကဲ့သို႔ Blogspot ဖြင့္၍ အေပ်ာ္တန္း စာေရးေသာသူမ်ားကိုေတာ့
သာမန္ဘေလာ့ဂ္ကာမ်ားဟုသတ္မွတ္ေခၚဆိုႏိုင္ၿပီး
ျမန္မာျပည္တြင္ထုတ္လုပ္ျဖန္႔ေဝေသာ မဂၢဇင္း၊ ဂ်ာနယ္တို႔တြင္ ပင္တိုင္
ကေလာင္ရွင္မ်ားအျဖစ္ေရးသားရန္ ကမ္းလွမ္းခံရသူမ်ားစြာကိုလည္း
ေက်နပ္အားရစြာေတြ႔ျမင္ႏိုင္ပါသည္။

မည္သို႔ပင္ဆိုေစကာမူ မိမိသိထားေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို
စာတစ္လံုး(သို႔မဟုတ္) တစ္လံုးထက္ပိုေသာ စာမ်ားအျဖစ္သို႔
ေျပာင္းလဲၿပီး အျခားသူမ်ားအား မွ်ေဝသူမ်ားကို “စာေရးသူ” ဟု
သတ္မွတ္ႏိုင္သည္။

မိမိေရးေသာစာမ်ားကို စိတ္ဝင္စား၍ ဖတ္သူမ်ားျပားလာသည္ႏွင့္အမွ်
စာေရးသူမွာမိမိေရးေသာစာမ်ားအတြက္ တိက်မွန္ကန္ေသာ သတင္း
အခ်က္အလက္မ်ားျဖစ္ေစရန္ ပို၍တာဝန္ယူရသည္၊ တာဝန္ႀကီးလာသည္။
က်မအပါအဝင္ ဘေလာ့ဂ္ကာ အမည္ခံထားေသာ စာေရးသူမ်ားသည္
Profile ႏွင့္တစ္ကြ မိမိကိုယ္ကို လူျမင္ကြင္းတြင္
ထြက္ျပထားသည့္အတြက္
အႏုပညာသမားမ်ားကဲ့သို႔ပင္ အေျပာအဆို၊ အေနအထိုင္ကအစ
ဂရုစိုက္ရသည္။

“စာေရးသူ” ဆိုသည္မွာ ၎တို႔၏ ခံစားခ်က္၊ အေတြး၊ အျမင္၊ အယူအဆ၊
စိတ္ကူးယဥ္မႈတို႔ကို ရႈေထာင့္အမ်ိဳးမ်ိဳးမွ တင္ျပၾကရာတြင္
စာဖတ္သူတို႔ဘက္မွ လက္ခံသူမ်ားရွိသလို၊ လက္မခံသူမ်ားလည္းရွိသည္။
တစ္ခါတစ္ေလ စာဖတ္သူမ်ား လက္မခံႏိုင္သည့္ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို
ေရးမိပါက အေျပာခံ၊ အေဝဖန္ခံရသည္မ်ားလည္းရွိသည္။
“စာေရးသူ”ဆိုသည္မွာ စာဖတ္သူတို႔၏ အားေပးမႈကိုသာ လိုလားသူ၊
ရႈံ႕ခ်မႈမ်ားကို မလိုလားသူမ်ားျဖစ္ေသာ္ျငားလည္း
“အႏုပညာသမားမွန္လွ်င္အေဝဖန္ခံႏိုင္ရမည္” ဆိုသည့္ အသိကို
စာေရးသူမ်ားဘက္မွလက္ခံေပးဖို႔လိုပါသည္။

လြန္ခဲ့ေသာ(၄)ႏွစ္ခန္႔က ေဝဖန္ေရးဘေလာ့ဂ္တစ္ခုမွ ဓာတ္ပံုတင္ေသာ
ကိစၥျဖင့္ က်မအားေဝဖန္ခဲ့ဖူးသည္။
အဲဒီအခ်ိန္က က်မ အလြန္စိတ္ဆိုးခဲ့ေသာ္လည္း ယခုအခ်ိန္တြင္ေတာ့
က်မဘက္မွမွားယြင္းခဲ့သည့္ဟု သတ္မွတ္ လက္ခံခဲ့ပါၿပီ။
၎ဘေလာ့ဂ္မွ ေဝဖန္ခဲ့သည္မွာ က်မေရးခဲ့ေသာ ကဗ်ာအပုဒ္တိုင္းတြင္
က်မ၏ဓာတ္ပံုမ်ားကို ထည့္သြင္းထားျခင္းကိုပင္ျဖစ္သည္။
စာမေရးခင္ အခ်ိန္က က်မသည္ ဓာတ္ပံုေမာ္ဒယ္လ္ျဖစ္ခဲ့သည္ကို
ထိုသူတို႔မသိခဲ့ျခင္းပင္ျဖစ္သည္။
မွန္သည္...
စာေရးသူ အမည္ခံထားေသာ က်မ၏ ဘေလာ့ဂ္သည္ က်မေရးေသာ
ကဗ်ာမ်ားကို ျပသျခင္းထက္ က်မ၏ အလွဓာတ္ပံုမ်ားကို
အသားေပးထားျခင္းမ်ိဳး ျဖစ္ေနခဲ့သည့္အတြက္ စာဖတ္သူမ်ားဖက္မွ
က်မ၏ အမွားကို ေထာက္ျပခဲ့ျခင္းဟု ယခုအခ်ိန္တြင္
က်မ ေကာင္းစြာလက္ခံခဲ့ပါၿပီ။

စာေရးသူႏွင့္ စာဖတ္သူ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္ၾကားတြင္ နားလည္မႈႏွင့္
အေပးအယူမွ်ဖို႔လိုသည္။
“စာေရးသူ” တစ္ေယာက္ျဖစ္ဖို႔အတြက္ စာဖတ္သူမ်ားရွိဖို႔လိုသည္။
စာေရးသူဘက္မွလည္း မိမိ၏ စာမ်ားကို အားေပးေသာ စာဖတ္သူမ်ားအား
မေစာ္ကားမိဖို႔လိုသည္။
က်မ၏ “အျဖဴေရာင္နတ္သမီး”ဘေလာ့ ယေန႔အခ်ိန္ထိ
ရပ္တည္ေနႏိုင္ျခင္းမွာ စာဖတ္သူမ်ား၏ ပံံ့ပိုးမႈ၊
အားေပးမႈမ်ားေၾကာင့္သာျဖစ္သည္။
က်မ ၾကည္ႏူးသည္...၊ အားတက္သည္...၊ေက်းဇူးလည္းတင္ပါသည္။

က်မသည္ စာေရးဆရာမ စစ္စစ္တစ္ေယာက္မဟုတ္ပါ။
က်မသိေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားႏွင့္
သတင္းေဆာင္းပါးမ်ားကို မွ်ေဝေသာ သာမန္
အေပ်ာ္တန္းစာေရးသူတစ္ေယာက္သာျဖစ္သည္။
“အေပ်ာ္တန္း စာေရးသူတစ္ေယာက္”ဟု ေျပာရသည္မွာ စာေရးဆရာမ ဆိုသည့္ အမည္ကို အသံုးျပဳရန္ က်မတြင္ လံုေလာက္သည့္ အရည္အခ်င္းမ်ိဳး မရွိေသးသည့္ အတြက္ေၾကာင့္ပင္ျဖစ္သည္။

ထို႔ေၾကာင့္ က်မ၏ “အျဖဴေရာင္နတ္သမီး” ဘေလာ့ဂ္သို႔
လာလည္ၾကသူမ်ား(သို႕မဟုတ္) က်မ၏ ရင္ဖြင့္ခံစားခ်က္မ်ားကို
မွ်ေဝခံစားေပးသူမ်ားကို ရင္းႏွီးစြာျဖင့္ “စာဖတ္သူမ်ား” ဟုသာ က်မ
သံုးႏႈန္းထားပါသည္။
“ပရိတ္သတ္မ်ား”ဟု သံုးႏႈန္းရန္အထိ က်မ၏ စာေရးျခင္းအတတ္ပညာ
မျပည့္မွီပါ။
“အျဖဴေရာင္နတ္သမီး” ဘေလာ့ဂ္သည္ က်မ၏ ရင္ထဲမွ
ခံစားခ်က္တို႔ေပါက္ကြဲရာေနရာျဖစ္သည့္အတြက္ က်မ၏
ကိုယ္ေရးကိုယ္တာႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ၊မိသားစုႏွင့္ပတ္သက္ေသာ
ေဆာင္းပါးမ်ားကိုလည္းေတြ႕ျမင္ႏိုင္သည္။
ခံစားခ်က္ႏွင့္ဆိုင္ေသာ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္း၊ ဝမ္းနည္းျခင္း၊ မေက်နပ္ျခင္း၊
အစရွိသည့္ ရင္တြင္းေပါက္ကြဲမႈမ်ားကို ကေလာင္ျဖင့္
အသက္သြင္းထားေသာေဆာင္းပါးတစ္ခ်ိဳ႕ေၾကာင့္ စာဖတ္သူမ်ား၏
စိတ္ကို အေႏွာက္အယွက္ေပးမိပါလွ်င္ က်မဘက္မွ
အႏူးအညြတ္ေတာင္းပန္ပါသည္။

က်မ ႏိုင္ငံျခားတြင္ ေနစဥ္ (၉)ႏွစ္တာ ကာလအတြင္း Blog ေပၚတြင္ ကဗ်ာ ေဆာင္းပါး ဗဟုသုတ လုပ္ငန္းအေတြ႔အႀကံဳ ဝတၳဳ အစရွိသည္တို႔ကို အဆက္မျပတ္ ေရးသားခ့ဲပါေသာ္လည္း ယခုအခါ ျမန္မာျပည္တြင္
အေျခခ်ေနထိုင္ေနၿပီျဖစ္ရာ Internet connection အေျခအေနအရ
ေသာ္လည္းေကာင္း မိသားစု စီးပြားေရးမ်ား၊ လူမႈေရးမ်ားႏွင့္
မအားမလပ္ျဖစ္ျခင္းမ်ားေၾကာင့္ေသာ္လည္းေကာင္း စာမ်ားကို
စာဖတ္သူမ်ားေရွ႕ေမွာက္သို႔ ပို႔ရန္ အခက္အခဲမ်ားစြာရွိရပါသည္။
ထို႔အတြက္ က်မဖက္မွ တာဝန္ပ်က္ကြက္ျခင္းကို
မ်ားစြာစိတ္မေကာင္းျဖစ္ရပါသည္။

က်မ၏ Blog တြင္ စာမ်ားဆက္၍မတင္ႏိုင္ေသာ္လည္း က်မ၏ အစ္မ၊
ညီမ၊ အစ္ကို၊ ေမာင္ အစရွိေသာ Bloggerမ်ား၏ စာမ်ားကို
စာဖတ္သူမ်ားဖတ္ရႈႏိုင္ပါသည္။
က်မဖက္မွလည္း အခြင့္အေရးရသည့္အခါ တတ္ႏိုင္သေလာက္
စာမ်ား ေရးသားပါမည္ဟု ကတိေပးရင္း..

က်မသည္ စာေရးဆရာမတစ္ေယာက္မဟုတ္ပါ...၊
သို႔ေသာ္.. ခံစားတတ္သည္။

က်မသည္ စာေရးဆရာမတစ္ေယာက္မဟုတ္ပါ...၊
သို႔ေသာ္.. စာေရးပါသည္။

က်မသည္ စာေရးဆရာမတစ္ေယာက္မဟုတ္ပါ...၊
သို႔ေသာ္.. ဘေလာ့ဂ္ကာတစ္ေယာက္ျဖစ္သည္။

က်မသည္ စာေရးဆရာမတစ္ေယာက္မဟုတ္ပါ...၊
သို႔ေသာ္..
စာဖတ္သူမ်ား၏ အားေပးမႈကို ခံခ်င္သူျဖစ္သည္။

က်မသည္ စာေရးဆရာမတစ္ေယာက္မဟုတ္ပါ...၊
သို႔ေသာ္.. အႏုပညာသမားတစ္ေယာက္ျဖစ္ခ်င္သည္။

က်မသည္ စာေရးဆရာမတစ္ေယာက္မဟုတ္ပါ...၊
သို႔ေသာ္.. စာဖတ္သူတို႔၏ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကို ရယူခ်င္သူျဖစ္သည္။

က်မသည္ စာေရးဆရာမတစ္ေယာက္မဟုတ္ပါ...သို႔ေသာ္..
စာဖတ္သူမ်ားထံမွ ေဝဖန္၊ သင္ျပ ၊ အမွားျပင္ေပးမႈမ်ားကို
လက္ခံနားလည္ႏိုင္သူျဖစ္သည္။

က်မသည္ စာေရးဆရာမတစ္ေယာက္မဟုတ္ပါ...၊
သို႔ေသာ္..က်မ၏ ခံစားခ်က္ စကားလံုးမ်ားႏွင့္ ဖန္တီးထားေသာ
“အျဖဴေရာင္နတ္သမီး”ဘေလာ့ဂ္တစ္ခု ပိုင္ဆိုင္ထားသူျဖစ္သည္။

က်မသည္ စာေရးဆရာမတစ္ေယာက္မဟုတ္ပါ...၊
သို႔ေသာ္.. က်မ၏ ရင္ထဲက ခံစားခ်က္မ်ားႏွင့္ ကိုယ္ေတြ႔ျဖစ္ရပ္မ်ားကို
အခြင့္သာတိုင္း ဆက္လက္ေရးသားေနပါဦးမည္။

စာဖတ္သူမ်ားအား အစဥ္ ဂါရဝျပဳလွ်က္...
Happy Blogger Day.. (31.08.2013)

9 comments:

rose of sharon said...

Happy Blogger's Day!

ကုိကုိေမာင္(ပန္းရနံ႔) said...

နတ္သမီးတစ္ေယာက္ တစ္စတစ ရင့္က်က္လာတယ္။
ဘ၀မွာ ရင့္က်က္မႈဟာ အလုိအပ္ဆုံးအရာပါ။
သူႀကီးမင္းကေတာ့ မုတ္ဆိတ္ႀကီးတကားကားေပမဲ့ စိတ္ကေတာ့ အခုထက္ထိ မရင့္က်က္ေသးဘူး ျဖစ္ေနေလရဲ့။ း)

ေဆြေလးမြန္ said...

HAPPY BLOG DAY ပါ မေရ.

ေဆြေလးမြန္ said...

့HAPPY BLOG DAY ပါ မေရ။

လရိပ္အိမ္ said...

အမ ေရးသြားေသာ စာလုံးတိုင္းကို ၾကိဳက္သည္။
Happy Blog Day !!!

Han Kyi said...

ငုပ္ေကာင္ေပၚလာတာကိုး...

ဘေလာ့ေဒးရွိတာ အေတာ္ေကာင္းတာကလား နတ္နတ္ရယ္...တကတည္း တစ္ေႏြလံုးေျခာက္ေနတဲ့ ျမက္ခင္းျပင္ကို ၀သန္မိုးျဖန္းလိုက္သလိုပဲ ဘေလာ့ဂါေတြ လန္းဆန္းလာလိုက္ၾကတာမွ အၿပဳိင္းအရိုင္း...

ဘေလာ့ကို ပစ္မထားပါနဲ႔ေလ...ဘေလာ့ရြာက ေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းပါတယ္...

Thain Garra said...

စာေရးဆရာ ဆိုတာ စာေရးေနရင္ ပဲ တာ၀န္ေက်ေနၿပီ တဲ႔ ... ဆရာ တစ္ေယာက္ က ေျပာဖူးတယ္ ... က်န္တာေတာ႔ ... သမိုင္း နဲ႔ စာဖတ္သူေတြ က ေျပာၾကပါလိမ္႔မယ္ ... အစ္မရယ္ ...

Thain Garra said...

စာေရးဆရာ ဆိုတာ စာေရးေနရင္ ပဲ တာ၀န္ေက်ေနၿပီ တဲ႔ ... ဆရာ တစ္ေယာက္ က ေျပာဖူးတယ္ ... က်န္တာေတာ႔ ... သမိုင္း နဲ႔ စာဖတ္သူေတြ က ေျပာၾကပါလိမ္႔မယ္ ... အစ္မရယ္ ...

အမ္တီအန္ said...

စာေပခ်စ္ျမတ္ႏိုးသူမ်ားနဲ႕ အြန္လိုင္းမွာ ဆံုဆည္းရတာဟာ ဘေလ့ာဆိုတဲ့ ျမွားနတ္ေမာင္ေလးေၾကာင့္မို႔ ဘေလ့ာကို ခင္တြယ္မိတာ အမွန္ပါပဲ ညီမေရ..။

ခ်စ္ေသာ -
ျမေသြးနီ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by White Angel | Bloggerized by White Angel - Myanmar Blogger | Myanmar Blogger