Wednesday, January 1, 2014

“က်မဘဝကို ေျပာင္းလဲေစေသာႏွစ္”


2013 ဆိုတဲ့ ဒီႏွစ္...
က်မရဲ႕ single lifeမွ married lifeသို႔ ေျပာင္းလဲခဲ့ရတဲ့ႏွစ္...ေပါ့

အမွတ္တရ မ်ားစြာနဲ႔ ျပည့္ႏွက္ေနခဲ့တဲ့ ဒီႏွစ္...
အေတြ႔အႀကံဳေပါင္းမ်ားစြာ အခက္ခဲေပါင္းမ်ားစြာကို ျဖတ္သန္းခဲ့ရတဲ့ႏွစ္...
အတိုက္အခိုက္ေပါင္းမ်ားစြာကို ေက်ာ္လႊားခဲ့ရတဲ့ႏွစ္...
အရင္းႏွီးဆံုးမိတ္ေဆြတစ္ခ်ိဳ႕ က်မအနားက ထြက္ခြာသြားခဲ့ၾကတဲ့ႏွစ္...
မရင္းႏွီးေသာ မိတ္ေဆြတခ်ိဳ႕ က်မအနားကို ေရာက္ရွိလာခဲ့ၾကတဲ့ႏွစ္...
အေျပာင္းအလဲေပါင္းမ်ားစြာနဲ႔ က်မကို အ့ံၾသသင့္ေစခဲ့တဲ့ႏွစ္ 2013ရဲ႕ ေနာက္ဆံုးေန႔မွာ အမွတ္တရ ျဖစ္ေစဖို႔ ဒီစာေလးကို ေရးျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။

ေရးခ်င္တာကေတာ့ က်မရဲ႕စိတ္အေၾကာင္းနဲ႔ ဖတ္ခဲ့တဲ့ စာေတြအေၾကာင္းပါ။

TeanAger ဆိုတဲ့ ေလတိုက္လို႔ သစ္ရြက္လႈပ္ရင္ေတာင္ စိတ္ကစားလို႔ ရီတတ္တဲ့ ပထမအရြယ္မွာ အခ်စ္နဲ႔ပတ္သက္တဲ့ မိုက္ရူးရဲဆန္ဆန္ အခ်စ္စြန္႔စားခန္း စာမ်ိဳးေတြ၊ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ကို ႀကိတ္ၿပီး ေၾကြေနတဲ့ (သို႔) ကိုယ္က ဇြတ္လိုက္ႀကိဳက္ရတဲ့ မိန္းမေနာက္ပိုး စာမ်ိဳးေတြကို က်မဖတ္ေလ့ရွိတယ္။ စိတ္ကစားတဲ့အရြယ္ကိုးး.... း)

ဒုတိယအရြယ္ေရာက္ျပန္ေတာ့ က်မ ကိုယ့္ေျခေထာက္ေပၚ ကိုယ္ရပ္ေနၿပီ၊ အနည္းငယ္ ရင့္က်က္လာတဲ့စိတ္နဲ႔ တည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္စာမ်ိဳးေတြဖတ္တတ္လာတယ္။
ပထမ အရြယ္တုန္းကလို စိတ္လည္း မကစားေတာ့ဘူး၊ က်မအနားမွာ ရစ္ဝဲလာၾကတဲ့ ပ်ားပိတုန္းေတြကိုလည္း အိေျႏၵရွိစြာနဲ႔ အကဲခတ္ ဆက္ဆံတတ္လာတယ္။ ခ်စ္ခြင့္ပန္လာၾကတဲ့ ပုရိသေတြၾကားက ေဒါင္းမေလးလို ကိုယ့္ကိုယ္ကို ဝင့္ၾကြားဂုဏ္ယူ ေက်နပ္ေနတတ္ၿပီ။
အမွားအမွန္ကို ခြဲျခားတတ္လာခဲ့ၿပီ။

အဲဒီလိုနဲ႔ မိန္းမတစ္ေယာက္ရဲ႕ အရင့္က်က္ဆံုးအခ်ိန္ျဖစ္တဲ့ တတိယအရြယ္ကို ေရာက္ရွိလာခဲ့တယ္။
အခုအခ်ိန္မွာ က်မဖတ္တဲ့စာေတြကေတာ့ ဘဝနဲ႔ဆိုင္တဲ့ စာမ်ိဳးေတြျဖစ္လာခဲ့တယ္။ အေတြ႔အႀကံဳ ႏွီးေႏွာဖလွယ္တဲ့ စာမ်ိဳးေတြျဖစ္လာခဲ့တယ္။
ဘယ္အလုပ္မ်ိဳးမဆို ဦးေႏွာက္နဲ႔ ဆံုးျဖတ္တတ္လာတယ္၊
 အခ်စ္ဆိုလည္း ထိုနည္းလည္းေကာင္းပဲ။
က်မျဖတ္သန္းလာခဲ့ရတဲ့ ဘဝလမ္းေပၚမွာ သခၤန္းစာေတြ အမ်ားႀကီး သင္ယူလာခဲ့ရတယ္။

ပထမအရြယ္မွာ ပညာရွာ..
ဒုတိယအရြယ္မွာ ဥစၥာရွာ..
တတိယအရြယ္မွာ ၾကင္ရာရွာ... ဆိုသလိုပါပဲ

က်မအတြက္ ဘဝလက္တြဲေဖာ္နဲ႔ ဒီႏွစ္ 2013မွာ အိမ္ေထာင္ျပဳခဲ့ပါတယ္။
2013 ကေတာ့ က်မအတြက္ အမွတ္တရ ႏွစ္ျဖစ္ခဲ့ၿပီေပါ့ရွင္။
2013 ကုန္ဆံုးၿပီး 2014 အဝင္ က်မတို႔ရဲ႕ အိမ္ေထာင္သက္တမ္း (၁)ႏွစ္ျပည့္ေျမာက္တဲ့အခ်ိန္မွာ က်မရဲ႕ခင္ပြန္းအတြက္ က်မ အခုလြယ္ထားရတဲ့ ရင္ေသြးေလးကို မဂၤလာႏွစ္ပတ္လည္လက္ေဆာင္အျဖစ္္ ေပးႏိုင္ေတာ့မွာမို႔ ေတြးၿပီး ၾကည္ႏူးမိေနမိပါတယ္။

ကိုယ္ဝန္လြယ္ထားရတဲ့က်မရဲ႕စိတ္ဟာ အပ်ိဳဘဝတုန္းက စိတ္နဲ႔ လံုးဝကြာျခားခဲ့ရၿပီ။
အပ်ိဳဘဝတုန္းက Do or Dieဆိုတဲ့ စိတ္မ်ိဳး က်မမွာ မရွိေတာ့ဘူး။ ဘာပဲလုပ္လုပ္ ဘာပဲဆံုးျဖတ္ ဆံုးျဖတ္ ဗိုက္ထဲက ရင္ေသြးေလးအတြက္ ခင္ပြန္းအတြက္ ေရွ႕တန္းတင္တတ္လာတယ္။

“နမ္းမဝ” ဆိုတဲ့ ဘဝက 2013မွာ က်န္ခဲ့ၿပီေလ။
2014မွ စၿပီး က်မ ေသဆံုးတဲ့အထိ အခ်ိန္ကာလေတြအားလံုးဟာ က်မရဲ႕ဗိုက္ထဲကရင္ေသြးေလးနဲ႔ ခင္ပြန္းအတြက္ျဖစ္သြားၿပီ။
အပ်ိဳဘဝကလိုမ်ိဳး “တုန္းဆိုတိုက္ က်ားဆိုကိုက္”ဆိုတဲ့ မာန္ေတြ က်မမွာ မရွိေတာ့ဘူး၊
ရန္ကို ရန္ျခင္း မတုန္႔ျပန္ေတာ့ဘူး။ က်မရဲ႕စိတ္ကိုက ၿငိမ္သြားခဲ့တာ။ က်မရဲ႕စိတ္ကို က်မရဲ႕ဗိုက္ထဲက ရင္ေသြးေလးက ေျပာင္းလဲေပးခဲ့တာ။ အခုဆိုရင္ က်မဘဝေလး ေအးခ်မ္းေနၿပီ။
မိခင္တစ္ေယာက္ရဲ႕ စိတ္မ်ိဳးက်မမွာရွိေနတတ္ၿပီ၊ က်မရဲ႕ရင္ေသြးေလးအတြက္ ေရွ႕ေရးကို ေတြးေနတတ္ၿပီ။ က်မ လွဖို႔ထက္ က်မရဲ႕ရင္ေသြးေလး ဝဖို႔ကို ပိုေတြးေနတတ္ၿပီ။


ဒီေန႔ 31.12.2013
2013ႏွစ္ရဲ႕ ေနာက္ဆံုးေန႔ကို ျဖတ္ေက်ာ္ဖို႔ မိနစ္အနည္းငယ္သာ လိုေတာ့တယ္..
အျပင္မွာ လူငယ္ေတြစုစုရံုးရံုး..
ဟိုတစ္စု ဒီတစ္စု..
ပန္းၿခံေတြ..
စတိတ္ရႈိးေတြ..
ကလပ္ေတြ..
ၿခံက်ယ္ႀကီးေတြ..ထဲမွာ အစုလိုက္ အဖြဲ႔လိုက္ စားၾက ေသာက္ၾက ေတးသီခ်င္းဆို ေပ်ာ္ပါးျမဴးခုန္ၾကရင္း 2013ႏွစ္ကို ႏႈတ္ဆက္ၿပီး 2014ႏွစ္ကို ႀကိဳဆိုဖို႔ အသင့္ျဖစ္ေနၾကၿပီ..။

က်မရဲ႕ single lifeမွ married lifeသို႔ ေျပာင္းလဲခဲ့ရတဲ့ 2013...
အမွတ္တရ မ်ားစြာနဲ႔ ျပည့္ႏွက္ေနခဲ့တဲ့ 2013...
အေတြ႔အႀကံဳေပါင္းမ်ားစြာ အခက္ခဲေပါင္းမ်ားစြာကို ျဖတ္သန္းခဲ့ရတဲ့2013...
အတိုက္အခိုက္ေပါင္းမ်ားစြာကို ေက်ာ္လႊားခဲ့ရတဲ့2013...
အရင္းႏွီးဆံုးမိတ္ေဆြတစ္ခ်ိဳ႕ က်မအနားက ထြက္ခြာသြားခဲ့ၾကတဲ့2013...
မရင္းႏွီးေသာ မိတ္ေဆြတခ်ိဳ႕ က်မအနားကို ေရာက္ရွိလာခဲ့ၾကတဲ့2013...
အေျပာင္းအလဲေပါင္းမ်ားစြာနဲ႔ က်မကို အ့ံၾသသင့္ေစခဲ့တဲ့ႏွစ္ 2013ရဲ႕ ေနာက္ဆံုးေန႔ကို ျဖတ္သန္းရင္း ...
ကိုယ္ဝန္၄လခြဲရင္ေသြးေလးကို လြယ္ထားရတဲ့က်မကေတာ့  မိသားစုနဲ႔အတူ မၾကာခင္ေရာက္ရွိေတာ့မယ့္ 2014ကို ႀကိဳဆိုလိုက္ပါတယ္..


မၾကာခင္ေရာက္ရွိလာေတာ့မယ့္ မဂၤလာရွိေသာ 2014ႏွစ္သစ္မွာ စာဖတ္သူအေပါင္း က်န္းမာ ခ်မ္းသာပါေစေၾကာင္းႏွင့္ စီးပြားလာဘ္လာဘမ်ား ဒီေရအလားတိုးတက္ပါေစေၾကာင္း ဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္ေနာ္..

Happy New Year..for All  2014










7 comments:

ေနေသြး said...

အခ်ိန္ေတြေတာင္ ကုန္သြားၿပီး ဘာလုိလုိနဲ႔ ၂၀၁၄ ေရာက္ေတာ့မယ္...Cyprus ကြၽန္းေပၚက စာေရးေကာင္းတဲ့ မမ တစ္ေယာက္ကုိ ခုလုိ ကုိယ္ဝန္ေလးနဲ႔ေတြ႕ရေတာ့ ခ်စ္စရာေလး ဟီးဟီး

ရင္လိိႈင္းခတ္သံ said...

မိခင္ေလာင္း ျဖစ္ရုံနဲ ့ သားသမီး အတြက္ ေရွ ့တန္းတင္လာ တယ္ဆိုတဲ ့ စကားေလး ၾကားေတာ့ ေမၾကီး ကို လြမ္းလာ တယ္။ ေပ်ာ္ရြွင္ျပီး ျငိ္မ္းခ်မ္းျပည့္စုံတဲ ့ႏွစ္သစ္တစ္ခု ပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ပါေစ။

မိုးေငြ႔........ said...

2013ေကာင္းေသာေျပာင္းလဲျခင္းမ်ားစြာနဲ႔ ျဖတ္သန္းခဲ႔ရသလို 2014မွာလဲ က်န္းမာေပ်ာ္ရ႔ႊင္စြာ မိသားစုစံုညီနဲ႔ ျဖတ္ေက်ာ္ႏိုင္ပါေစ...း)

ငဝန္နဒီ said...

၂၀၁၄ ႏွစ္သစ္ မွာ မ်ဳိးဆက္သစ္ ကို ပိုက္ေထြးလို ့ ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမွ ့စြာ ျပည့္စုံခ်မ္းသာ ႏွစ္သစ္ ျဖစ္ပါေစ

ငဝန္နဒီ said...

၂၀၁၄ ႏွစ္သစ္ မွာ မ်ဳိးဆက္သစ္ ကို ပိုက္ေထြးလို ့ ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမွ ့စြာ ျပည့္စုံခ်မ္းသာ ႏွစ္သစ္ ျဖစ္ပါေစ

ငဝန္နဒီ said...

၂၀၁၄ ႏွစ္သစ္ မွာ မ်ဳိးဆက္သစ္ ကို ပိုက္ေထြးလို ့ ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမွ ့စြာ ျပည့္စုံခ်မ္းသာ ႏွစ္သစ္ ျဖစ္ပါေစ

ေမာင္ဘႀကိဳင္(ခ်ဥ္ေပါင္ၿခံ) said...

ဟုိက္ရွားပါ း)
ဘာေလးလဲေဟ႔
ဘာေလးလဲ
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ ကေန႔ေသခ်ာသိမယ္ထင္တယ္ း)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by White Angel | Bloggerized by White Angel - Myanmar Blogger | Myanmar Blogger