Thursday, June 20, 2019

ရင္ဘတ္ထဲကလူ (အက္ေဆး -၃)




သူ႔ရ႕ဲနာမည္ေလးက က်မကို စိုးမိုးသြားခ့ဲတာပါပဲ...

သိပ္လွတ့ဲနာမည္ေလးလည္း မဟုတ္ပါပဲ..
စိတ္ဝင္စားမိတာကိုက
သူနဲ႔က်မ အတိတ္ဘဝက ေရစက္ေပပဲလား

သူ က်မကို မသိခင္မွာပဲ
သူ႔ပါတ္ဝန္းက်င္ သူ႔အသိုင္းဝိုင္းၾကား မေယာင္မလည္ က်မေျခရႈပ္ခ့ဲတယ္

တစ္ခါတစ္ခါက်ေတာ့လည္း
သူသတိထားမိေအာင္
အေၾကာင္းရွာခ့ဲရ..
သူ႔အလုပ္ထဲ အလုပ္သေဘာအရ
သူနဲ႔ထိပ္တိုက္ေတြ႕ေအာင္ က်မဖန္းတီးခ့ဲရတာေပါ့

အဲဒီလိုနဲ႔ သူ က်မကို သတိျပဳမိလာတယ္
စိတ္ဝင္စားလာခ့ဲတယ္...

က်မရ႕ဲမာယာေတြၾကား
ေမာင္ သာယာပါေစ..
က်မရ႕ဲခ်စ္ျခင္းေမတၱာေတြၾကာ
ေမာင္ ေအးခ်မ္းပါေစ..
က်မရ႕ဲ အၾကင္နာေတြၾကား
ေမာင္ ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ..

တစ္ကယ္ဆို..
က်မက စ ခ်စ္ခ့ဲရသူပါ ေမာင္

နမ္းမဝ
( "ရင္ဘတ္ထဲက လူ"- အက္ေဆး ၃)

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by White Angel | Bloggerized by White Angel - Myanmar Blogger | Myanmar Blogger