Thursday, June 27, 2019

ရင္ဘတ္ထဲကလူ ( အက္ေဆး- ၄)




ဒီရက္ပိုင္းေတြမွာ က်မတစ္ေယာက္ထဲ ျပံဳးေနတတ္တယ္..
စကၠန္႔တိုင္းလြမ္းေနမိတာက ေမာင့္ရ႕ဲဂရုစိုက္မႈေတြကိုပါပဲ..
မေန႔က အလုပ္မအားတ့ဲၾကားက က်မဂ်ီတိုက္လို႔ က်မဆီ ေမာင္ေရာက္လာခ့ဲတယ္
ပူအိုက္တ့ဲရာသီၾကား ေမာင္ဝတ္ထားတ့ဲစတစ္ေကာ္လာ အိက်ၤ ီျဖဴျဖဴေလးန႔ဲေမာင့္ကို က်မ ေငးစိုက္ၾကည့္ေနတုန္း
ေမာင့္နားထင္မွ ပါးျပင္ေပၚကိုစီးက်လာတ့ဲ ေခြ်းစက္ေလးကို က်မရ႕ဲလက္ေခ်ာင္းေလးေတြန႔ဲ ထိေတြ႕မိတ့ဲ အခိုက္အတန္႔
က်မႏွလံုးသားေလး လႈပ္ရွားသြားတာ
ေမာင္သိလိုက္ပါ့မလား..
ေမာင့္ပါးေလးန႔ဲ ထိေတြ႕ထားဆဲ က်မရ႕ဲလက္ေခ်ာင္းေလးေတြကို အတန္ၾကာ မခြာမိခ့ဲတာကိုက ေမာင့္ရ႕ဲအခ်စ္ေတြကို လိုလိုလားလား က်မလက္ခံမိေနတာပါပဲ..
တဒဂၤၿငိမ္သက္သြားတ့ဲက်မကို ေမာင္ကၾကည့္တယ္..
ေမာင့္ပါးေပၚက က်မရ႕ဲလက္ကေလးကို ေမာင္ကဆုပ္ကိုင္လိုက္ေတာ့ က်မရွက္မိၿပီေပါ့
က်မက လူတစ္မ်ိဳး...
ေမာင့္ေရွ႕မွာ ဘာမွမခံစားရသလို မလႈပ္မယွက္ေနတတ္ေပမယ့္ ေမာင္အနားမွာ မရွိတ့ဲအခ်ိန္က်မွ ေမာင့္ကို ကလိတတ္တာမ်ိဳးပါ..
က်မ ေရခ်ိဳးၿပီးလို႔ အလွျပင္ၿပီးရင္ ဓာတ္ပံုလွလွေလးေတြ ရိုက္ၿပီး ေမာင္ဆီပို႔ေပးတ့ဲအခါ..
" ခ်စ္ေရ.. ေမာင္ရံုးမွာ .. ေမာင့္ကိုယိမ္းယိုင္သြားေအာင္ မလုပ္န႔ဲကြာ" လို႔ ေမာင္ေျပာတ့ဲအခါ ခေလးေလးတစ္ေယာက္လို လြတ္လပ္ေပါ့ပါးစြာ ရယ္(ရီ)ေမာေနတတ္သူက ေမာင့္ရ႕ဲခ်စ္သူ က်မပါေမာင္...
#######$$$
အျဖဴေရာင္ စတစ္ေကာ္လာေလးအေၾကာင္း'
*******
ပင္လယ္ကမ္းစပ္မွာ
ဆံႏြယ္ခက္ေတြ ေဝ့ဝဲ
ပန္းခင္းတခ်ိဳ႕
လြမ္းျခင္းတခ်ိဳ႕
ဇာပုဝါျဖဴျဖဴေလးန႔ဲ
ၾကယ္ကေလးေတြ စီစုရီ
ဝိုင္တစ္ခြက္ထဲ
သံစဥ္ေတြစီးေမ်ာ
ေလာဘ ေဒါသ ေမာဟ တို႔ကင္းေဝးရာ
လိႈင္းတို႔သယ္ေဆာင္ရာ ေကာင္းကင္ထက္
အိန္ဂ်ယ္ေပးတ့ဲ
အပ်ိဳစင္အသည္းတစ္ျခမ္းန႔ဲ
တစ္ခါမွမခုန္ဖူးေသးတ့ဲ
ညာဖက္ရင္အံုသန္႔သန္႔ေလးမွာ
အျဖဴေရာင္ စတစ္ေကာ္လာေလးအေၾကာင္း
အိပ္မက္ေတြ မက္ေနဆဲေပါ့

.............



နမ္းမဝ
(ရင္ဘတ္ထဲကလူ - အက္ေဆး ၄)

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by White Angel | Bloggerized by White Angel - Myanmar Blogger | Myanmar Blogger