Friday, July 26, 2019

ရင္ဘတ္ထဲကလူ (အက္ေဆး ၇)

ေမာင္ေရ..
အေဝးေရာက္ေနတ့ဲအခ်ိန္ေတြမွာ ေမာင့္မ်က္လံုးထဲမွာ လွေနတဲ့က်မကို စိတ္မခ်ျဖစ္ေနတယ္မဟုတ္လား..
ေမာင္စိတ္ခ်မ္းသာေအာင္
က်မ ႏႈတ္ခမ္းနီေတြ ပါးနီေတြ မဆိုးေတာ့ဘူးေနာ္
ခါတိုင္းထက္ပိုၿပီး လိမၼာျပမယ္လို႔ စိတ္ကူးလိုက္ရင္ပဲ..
ၾကည္ႏူးစိတ္ေလး ျဖတ္ကနဲ ေျပးသြားခ့ဲတယ္..
ေမာင့္ခံစားခ်က္ေလးကိုလည္း က်မသိခ်င္လိုက္တာ...
ေမာင္ေရ..
လူခ်င္းေဝးေနရတယ္ဆိုေပမယ့္
ႏွလံုးသားခ်င္းနီးေနတယ္ဆိုတာကို ယံု..
F O R E V E R ဆိုတ့ဲ စကားလံုးက က်မတို႔ႏွစ္ေယာက္အတြက္ေနာ္
အလုပ္ခ်ိန္ေတြမွာ က်မကို သတိမရပါန႔ဲ
ေမာင့္အလုပ္မွာ အမွားပါမွာစိုးလို႔ပါ
က်မန႔ဲေဝးေနခ်ိန္မွာ က်န္းမာေရးကို ဂရုစိုက္ပါ
ေမာင့္ကို ျပဳစုမယ့္သူ ေဆးတိုက္မယ့္သူ မရွိမွာစိုးလို႔ပါ
ေမာင္ေရ..
အလုပ္ေတြၿပီးရင္ေတာ့
က်မဆီကို ေျပးလာခဲ့ပါေနာ္
အလြမ္းေတြ တစ္ေပြ႕တစ္ပိုက္ႀကီးန႔ဲ
ေမာင့္ကို က်မေစာင့္ေနမယ္..
ခဏတာ ခြဲရေပမယ္႔
တစ္ဘဝစာ ဘယ္ေတာ႔မွမေဝးဘူး
ႏွလံုးသားထဲမွာ အၿမဲရွိတာကို...ယံု
တစ္ခါတစ္ေလ
တာဝန္ ဝတၱရားနဲ႔ လူမႈေရးေတြက
က်မတို႕ကို ျခားထားတတ္တဲ႔အခါ
ေမာင္က တစ္ခါလြမ္းတိုင္း
က်မက ႏွစ္ခါလြမ္းတယ္...
ေမာင္က တစ္ဘဝစာခ်စ္ရင္
က်မက ႏွစ္ဘဝစာခ်စ္မယ္...
အခ်စ္ခ်င္းၿပိဳင္ရင္
ကိႏၷရီ၊ ကိႏၷရာေမာင္ႏွံေတာင္ အရႈံးေပးရမယ္႔ အခ်စ္မ်ိဳး
ဘဝေတြ ေခ်ာင္းမျခားသလို
ေဟာင္းမသြားတဲ႔ အခ်စ္ေတြနဲ႔
က်မ...ေမာင္႔ကိုအရမ္းခ်စ္တယ္
ေရႊမ်က္ႏွာေတာ္ မညွိဳးေစရပါဘူး
တီတီတာတာ စကားခ်ိဳခ်ိဳေတြနဲ႕
အနားေတာ္မွာ ခစား
ပလီပလာမူယာကိုသံုး
ေမာင္ ခ်စ္ေအာင္ျပဳစားခဲ႔တာလည္း က်မပါပဲ
“ဖန္ဆင္းရွင္” မဟုတ္ေပမယ္႔
“ခ်စ္ခ်င္း”ေတြကို ေျခြခ်ေပးႏိုင္တယ္
“နားလည္ခ်င္း” ေတြကို ေဝငွေပးႏိုင္တယ္
“ၾကင္နာခ်င္း” ေတြကို လႊမ္းၿခံဳေပးႏိုင္တယ္
ေမာင္႔အတြက္ဆိုရင္
ဂုဏ္ပကာသနမပါတဲ႔
အျဖဴေရာင္ခ်စ္ခ်င္းမ်ားနဲ႔ တည္ေဆာက္ထားတဲ႔
မ်က္ရည္မရွိတဲ႔ ဘဝကိုေပးမယ္႔
ေမာင္႔ရဲ႕....
"အိန္ဂ်ယ္နတ္သမီး"

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by White Angel | Bloggerized by White Angel - Myanmar Blogger | Myanmar Blogger