မိမိၿပဳလုပ္မိခဲ႔တဲ႔ အမွားတခုေႀကာင္႔ တပါးသူအတြက္ “ဆံုးရႈံးနစ္နာမႈ”ၿဖစ္ေစခဲ႔တဲ႔ အေႀကာင္းတရားေလးတခု လြန္ခဲ႔တဲ႔ ၂ရက္ခန္႔က က်မ အလုပ္လုပ္ေသာ စားေသာက္ဆိုင္တြင္ၿဖစ္ေပၚခဲ႔ပါတယ္။
ဤကဲ႔သို႕ေသာ အမွားမ်ိဳးကို က်မအပါအဝင္ စားေသာက္ဆိုင္ႏွင္႔ ဟိုတည္ႀကီးမ်ားတြင္ အလုပ္လုပ္လွ်က္ရွိႀကကုန္ေသာ စာဖတ္သူ သူငယ္ခ်င္းမ်ား သခၤန္းစာယူတတ္ေစရန္ ဤေဆာင္းပါးေလးကို ေဖာ္ၿပယံုမွလြဲ၍ မည္သူ တဦးတေယာက္ကိုမွ် နစ္နာေစလိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္မရွိပါေႀကာင္း ဦးစြာ ေဖာ္ၿပလိုပါသည္။
ထိုေန႔က က်မတို႕ဆိုင္တြင္ အုပ္ခ်ဳပ္ေသာ မန္ေနဂ်ာ၏ အလုပ္နားရက္ၿဖစ္သၿဖင္႔ ဆိုင္၏ အုပ္ခ်ဳပ္မႈပိုင္းကို က်မက ယာယီတာဝန္ယူရေသာ ေန႔ၿဖစ္သည္။
သို႕ေသာ္ စားေသာက္ဆိုင္(၅)ဆိုင္ကို ပိုင္ဆိုင္ေသာ က်မတို႕၏ ကုမၸဏီ၏ အႀကီးဆံုးသူေဌးမွာ ရံုးခန္းထဲတြင္ အလုပ္မ်ားရႈပ္ရင္း တဆိုင္လံုးတြင္တပ္ထားေသာ ကင္မရာမွတဆင္႔ ဝန္ထမ္းမ်ားကို ထိန္းခ်ဳပ္ထားသည္႔အတြက္ က်မအတြက္ စိတ္ပူစရာမရွိေပ။
ည ၉နာရီခြဲခန္႔တြင္ က်မအား ရံုးခန္းမွ ေခၚသည္ဆိုသၿဖင္႔ သူေဌးႏွင္႔ သြားေတြ႕ေသာအခါ သူေဌးမွာ ညစာစားပြဲသြားရန္ရွိသၿဖင္႔ ဆိုင္ကို ဂရုစိုက္ရန္ မွာႀကားၿခင္းၿဖစ္သည္။ ထိုအခ်ိန္မွ စ၍ ဆိုင္တဆိုင္လံုး၏ တာဝန္မွာ က်မ၏ ေခါင္းေပၚသို႕ ေရာက္ရွိလာခဲ႔ေလသည္။
ည ၁၀နာရီ၁၅ခန္႔တြင္ ဧည္႔သည္မ်ားလည္း ညစာစားၿပီး၍ အသီးသီး ထြက္ခြာေနေလၿပီ၊ ဆိုင္ႀကီးတဆိုင္လံုးတြင္မွ စားပြဲ၅ဝိုင္းခန္႔သာ က်န္ခ်ိန္တြင္ က်မလည္း အမ်ိဳးသမီးခန္းသို႕ သြားၿပီး ၿပန္လာခ်ိန္တြင္ေတာ႔....
“နမ္း...စားပြဲ ၁၂ေဘးက မွန္ခ်ပ္ႀကီး ဧည္႔သည္လုပ္လို႕ ကြဲသြားတယ္”
“ဟင္..”
ဝန္ထမ္းမေလးေၿပာလိုက္ေသာ စကားေႀကာင္႔ စားပြဲ ၁၂ ေဘးမွ မွန္ခ်ပ္ကို ႀကည္႔ရင္း....
“ဧည္႕သည္ေတြေရာ...”
“ထြက္ေၿပးကုန္ႀကၿပီ”
“ဘာ....”
က်မ အံ႔ႀသမိပါသည္...အဘယ္ေႀကာင္႔ ဧည္႔သည္မ်ားထြက္ေၿပးရသနည္း...
“သူတို႕က ဘာလို႕ ထြက္ေၿပးရတာလဲ”
“မွန္ကြဲသြားလို႕ Cindy က သူေဌးကို လွမ္းဖုန္းဆက္တာကို ဧည္႔သည္ေတြႀကားၿပီး အေရာ္ေပးရမွာေႀကာက္လို႕ ထြက္ေၿပးသြားႀကတာ ၿဖစ္ႏိုင္တယ္...”
ဆိုင္တဆိုင္လံုးကို မ်က္စိ ေဒါက္ေထာက္ႀကည္႔ေနသည္႔ႀကားမွ ၁၀မိနစ္ခန္႕ က်မေပ်ာက္သြားခ်ိန္တြင္ ၿဖစ္သြားခဲ႔ေသာ အၿဖစ္အပ်က္မွာ ဧည္႔သည္မ်ား ညစာစားၿပီး၍ ေငြေပးေၿခၿပီး ထၿပန္ခ်ိန္တြင္ ကုလားထိုင္ႏွင္႔ မေတာ္တဆတိုက္မိၿပီး မွန္အက္သြားၿခင္းၿဖစ္သည္။က်မ၏ ေခါင္းမွာ မီးေတာင္ေပါက္သလို ခံစားလိုက္ရသည္။
Cindyဆိုေသာ ဝန္ထမ္းမေလးမွာ အလုပ္အလြန္ႀကိဳးစားသူတေယာက္ၿဖစ္သည္၊ သူမအလုပ္ႀကိဳးစားသည္ကို အထက္လူႀကီးမ်ားက ခ်ီးက်ဴးႀသဘာေပးလွ်င္ သူ႕ကိုယ္သူ အနာခံ၍ ပိုလုပ္ၿပတတ္သူၿဖစ္သည္။
လူဆိုသည္ကား အၿမဲတန္းမွန္ေလ႔မရွိ ၊ တခါတရံ ပညာရွိမ်ားေတာင္ အမွားႏွင္႔ မကင္း ဆိုသည္႔အတိုင္း ယခု ၿဖစ္ခဲ႔ေသာ အၿဖစ္အပ်က္တြင္ သူမဖက္မွ မ်ားစြာမွားယြင္းခဲ႔ပါသည္။
ဟိုတည္ႏွင္႔ စားေသာက္ဆိုင္မ်ား၏ ဥပေဒအရ အုပ္ခ်ဳပ္မႈပိုင္းတြင္ ရာထူးအဆင္႔ဆင္႔ရွိသည္၊ သာမန္ဝန္ထမ္း၏ ၿပႆနာမ်ားကို လက္ေထာက္မန္ေနဂ်ာႏွင္႔ ေၿပာရသည္၊ လက္ေထာက္မန္ေနဂ်ာမွတဆင္႔ မန္ေနဂ်ာကို ေၿပာရသည္၊ မန္ေနဂ်ာမွ အေထြေထြ မန္ေနဂ်ာသို႕ေၿပာရသည္၊ အလြန္ခက္ခဲေသာ ၿပႆနာ အဆင္႔ရွိမွသာလွ်င္ အႀကီးဆံုးသူေဌးထံသို႕ တင္ၿပရသည္။
ယခုၿဖစ္ေသာ အၿဖစ္အပ်က္တြင္ ၿဖစ္သင္႔သည္က Cindyက တဆိုင္လံုး၏ တာဝန္ကို ယာယီယူထားရေသာ က်မကိုသာေၿပာသင္႔သည္မဟုတ္ပါလား။
အခုေတာ႔ က်မကို ေက်ာ္၍ တၿခားဆိုင္တြင္ မိတ္ေဆြမ်ားႏွင္႔ ညစာစားေနေသာ ဆိုင္(၅)ဆိုင္ပိုင္ရွင္ သူေဌးကို တိုက္ရိုက္ဖုန္းဆက္၍ သတင္းပို႕သည္၊ သူေဌးကို လွမ္းေခၚသည္။
သူမ၏ အေႀကာင္းၿပခ်က္ကေတာ႔ က်မရွိေသာေနရာကို ဝန္ထမ္းမ်ား၏ အကူညီၿဖင္႔ ရွာရန္မွာ အလြန္လြယ္ကူလွေသာ္လည္း သူမအနားတြင္ က်မ မရွိ၍ ရံုးခန္းထဲတြင္ သူေဌးရွိေနသည္အထင္ႏွင္႔ သူေဌးကို လွမ္းေခၚရၿခင္းၿဖစ္သည္..ဟုဆိုပါသည္။
ပိုဆိုးသည္က တခ်ိန္ထဲမွာပင္ ဧည္႔သည္မိသားစု တစုသည္လည္း ညစာစားရန္ ဆိုင္ထဲသို႕ ေရာက္လာခ်ိန္တြင္ ၎တို႕မွ အေပၚထပ္တြင္ ထိုင္ခ်င္ေႀကာင္း ခြင္႔ေတာင္းလာသၿဖင္႔ Cindy မွာ အမ်ိဳးသမီးခန္းသြားေနေသာ က်မ၏ ဆံုးၿဖတ္ခ်က္ကို မရယူပဲ သူေဌးကို ထပ္၍ ဖုန္းဆက္ၿပန္ပါသည္။
တခါတေလ ဝန္ထမ္းမ်ား၏ မွားယြင္းေသာ ဆံုးၿဖတ္ခ်က္ႏွင္႔ လုပ္ရပ္မ်ားေႀကာင္႔ က်မ စိတ္ပ်က္မိတိုင္း မ်က္ရည္က်မိပါသည္။
က်မ၏ တာဝန္မွာ မန္ေနဂ်ာ(သို႕)သူေဌး၏ ညႊန္ႀကားခ်က္အတိုင္း လုပ္ယံုမွလြဲ၍ သူေဌးဘယ္မွာရွိသည္၊ ဘာလုပ္ေနသည္၊ မန္ေနဂ်ာက က်မကို ဘာေၿပာထားသည္ ၊ ဘာမွာထားသည္ဟု ဝန္ထမ္းတိုင္းကို ေၿပာပိုင္ခြင္႔မရွိသည္ကို ဝန္ထမ္းမ်ားမွ သေဘာေပါက္နားလည္သင္႔ပါသည္။
အထက္ပါ အၿဖစ္အပ်က္မ်ိဳးႏွင္႔ က်မ ထိပ္တိုက္ေတြ႕ခဲ႔ပါလွ်င္.....
မွန္ကြဲသြားသည္႔ ကိစၥတြင္ အေႀကာင္းၿပခ်က္ ၂မ်ိဳးရွိသည္..
(၁)မွန္ကို ကြဲေစလိုေသာ စိတ္ၿဖင္႔ တမင္တကာခြဲၿခင္း။ ။ ဤကဲ႔သို႕ ဆိုပါလွ်င္ ေရာ္ေႀကးေတာင္းရန္လိုပါသည္။
(၂) မေတာ္တဆ တိုက္မိ၍ ကြဲရၿခင္း။ ။ ဆိုလွ်င္ေတာ႔ “မေတာ္တဆၿဖစ္တာပဲ...စိတ္ထဲဘာမွမထားပါနဲ႔..ရပါတယ္” ဟု က်မေၿပာၿဖစ္ပါလိမ္႔မည္။
ဤသို႕ ေၿပာလိုက္ၿခင္းၿဖင္႔ မိမိေႀကာင္႔ မွန္ကြဲသြားသၿဖင္႔“ ငါေတာ႔ ၿပႆနာတက္ၿပီ” ဟူေသာ အေတြးမွ ေလွ်ာ႔က်ေစၿခင္း။
မွန္ကြဲသြားေသာ္လည္း ၿပႆနာမလုပ္ပဲ ေဖာ္ေရြစြာ နားလည္ေပးေသာ က်မတို႕၏ စားေသာက္ဆိုင္သို႕ ထိုဧည္႕သည္မ်ား ထပ္လာႏိုင္ၿခင္း။
ထိုဧည္႔သည္မ်ားမွတဆင္႔ ၎တို႕၏ နီးစပ္ရာ မိတ္ေဆြမ်ားကို (က်မတို႕၏ဆိုင္ေကာင္းေႀကာင္း၊ )ေႀကာ္ညာေပးၿခင္းၿဖင္႔ ကြဲသြားေသာ မွန္၏ တန္ဖိုးထက္ အဆေပါင္းမ်ားစြာကို က်မတို႕ၿပန္ရႏိုင္မည္မဟုတ္ပါလား။
စီးပြားေရးဆန္စြာေၿပာရမည္ဆိုလွ်င္ မွန္ကြဲ၍ အေရာ္ေတာင္းရန္ သူေဌးသို႕ ဖုန္းဆက္ေနသည္ကို သိၿမင္ၿပီး ဧည္႔သည္မ်ားထြက္ေၿပးခဲ႔ရသည္႔ အတြက္ က်မတို႕ဆိုင္အတြက္ ေဖာက္သည္ေလွ်ာ႔သြားသည္႔အၿပင္ မွန္ပါ ဆံုးေလၿပီ။မိေအး၂ခါနာခဲ႔ေလၿပီ။
စာဖတ္သူမ်ား နားလည္ေအာင္ အရွင္းဆိုရေသာ္...
“မိမိအိမ္သို႕ လာလည္ေသာ ဧည္႔သည္တေယာက္ေႀကာင္႔ မေတာ္တဆ ပန္းအိုးတလံုး(သို႕)ဖန္ခြက္တခြက္ က်ကြဲသြားသည္ ဆိုပါစို႕....
သင္ အေရာ္ေတာင္းပါမည္လား...” (သို႕) “ေက်ာင္းခန္းထဲတြင္ ကေလးမ်ားကစားရင္း ကေလးတေယာက္ေႀကာင္႔ မေတာ္တဆ ၿပတင္းေပါက္မွန္ကြဲသြားသည္ဆိုပါစို႕...
တၿခားကေလးမ်ားမွ မင္းေႀကာင္႔မွန္ကြဲသြားၿပီ ဆရာမနဲ႔တိုင္မယ္” ဟု ေၿပာလိုက္လွ်င္ အတိုင္ခံရေသာ ကေလးမွာ ေက်ာင္းတက္ရန္ ၿငင္းဆန္သူ၊ ေက်ာင္းေႀကာက္သူ ၿဖစ္သြားမည္မွာ ေသၿခာသည္”...
ပညာရွိ သတိၿဖစ္ခဲ႔ဆိုသကဲ႔သို႕ ပညာရွိမဟုတ္ေသာ ဟိုတည္ႏွင္႔ စားေသာက္ဆိုင္မ်ားတြင္ အလုပ္လုပ္လွ်က္ရွိေသာ က်မတို႕လို သာမန္ဝန္ထမ္းမ်ားအဖို႕ လက္ရံုးရည္ႏွင္႔ ေၿဖရွင္းရသည္႔ၿပႆနာမ်ိဳးရွိသလို ႏွလံုးရည္ႏွင္႔ ေၿဖရွင္းရသည္႔ ၿပႆနာမ်ားလည္းရွိပါသည္။
မည္သို႕ပင္ တတ္သိေသာ္ၿငားလည္း ဝန္ထမ္းမ်ားအေနႏွင္႔ ရင္႔က်က္မႈႏွင္႔ အေတြ႕အႀကံဳရွိေသာ မိမိတို႕၏ အထက္လူႀကီးမ်ားကို ေလးစားရန္၊
မိမိ၏ စကားတခြန္းေႀကာင္႔ ဆံုးရႈံးနစ္နာမႈမ်ားႏွင္႔အတူ မိေအး၂ခါ မနာမိေစရန္ အသိတရားႏွင္႔ ယွဥ္၍ သတိေပးရင္း ......တာဝန္ေက်ေသာ ဝန္ထမ္းမ်ားၿဖစ္ေစရန္ ရည္ရြယ္ရင္း ဘဝ၏ လက္ေတြ႕ပို႕ခ်ေသာ သခၤန္းစာတခုကို မွ်ေဝလိုက္ရပါသည္။
မွတ္ခ်က္။ ။ က်မသည္လည္းပဲ တာဝန္လစ္ဟင္းမႈၿဖင္႔ သူေဌးထံတြင္ ထုေၿခလႊာတင္ရပါေတာ႔မည္။း(
အီဂျစ်သွား တောလား - ၆
14 hours ago
24 comments:
ေဟာဗ်ာ...ျဖစ္ရေလ...။ေအးဗ်ာ ဒီကေလးမႏွယ္..။
ဒီမွာေတာ့ တစ္ခုခုျဖစ္ရင္ သူေဌးသိမွာစိုးလို့ ကိုယ့္ဘာသာ
ေျဖရွင္းလိုက္ျကတာပါပဲ..။ဘယ့္ႏွယ္ ေနရာတကာ သူ့ေျပာ
ေနလို့ျဖစ္မလား..။
အိုးးး အစ္မေရ
ၾကားရတာ စိတ္မသက္သာလုိက္တာ .. အင္းေပါ့ေလ လူေပါင္းစံုနဲ႕ ဆက္ဆံရေတာ့လည္း စရိုက္ေပါင္းစံုေပါ့ ..
အဆင္ေျပ ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစေနာ္ .. း)
အစ္မေရ ၾကားရတာ စိတ္လဲ မေကာင္းဘူး။ သတိထားရမည့္ သင္္ခန္းစာေတြလဲ ယူသြားတယ္။ သိပ္လဲ စိတ္ညစ္မေနပါနဲ႕ဦးေနာ္။
တစ္ခါတစ္ေလ ဒီလိုစိတ္ညစ္ စရာေတြ ၾကံဳတတ္တယ္လို႕ တရားခ်ရေအာင္လဲ အစ္မေလာက္ အေတြ႕အၾကံဳ မရင့္ေသးေတာ့ ခက္ျပန္ေရာ ။ ဟီဟိ
ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေန ထမီၿပဲ ။ ဂြီ
ဒီလိုပဲ ျဖစ္တတ္ပါတယ္။
လူတိုင္းက မတူၾကဘူးေလ။ အထူးသျဖင္႔ Management မတူၾကဘူး။ သူေဌးကို ရွင္းျပရင္ သူလည္း နားလည္မွာပါ။ ညီမဘက္က လစ္ဟာတယ္ လို႔ ေျပာလို႔ ရတာ တစ္ခုပဲ ရွိတယ္။ သူတို႔ကို အခု သူေဌး မရွိဘူး တစ္ခုခု ျဖစ္ရင္ အားလံုး ငါ႔ကို တင္ျပလို႔ ေျပာထားရမွာ။ ဒါကို သူတို႔က ရွင္းရွင္းလင္းလင္း သေဘာ မေပါက္ေတာ႔ ပူထူျပီး သူေဌးလာမွ ျဖစ္မွာလို႔ ထင္မိလို႔ ဖုန္းဆက္မိတာ ေနမယ္။
ဒီေနရာမွာ တစ္ခု ရွိတာက ညီမက ငါက ဒီလို ေျပာလိုက္ရင္ေတာ႔ ငါ႕ကို ဆရာၾကီး သိပ္လုပ္တယ္ ဆိုျပီး ထင္ၾကေတာ႔မွာပဲ လို႔ ခံစားမိေနလား မသိဘူး။ ဒါဆိုရင္ေတာ႔ ဒီအေတြ႕အၾကံဳေလးက သင္ခန္းစာေပါ႔ကြယ္...
ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ။
ကိုေဇာ္
သူေဌးမရွိေႀကာင္း ညီမဘက္က ေၿပာပိုင္ခြင္႔မရွိလို႕ပါ ..။
ဝန္ထမ္းေတြရဲ႕စိတ္ထဲမွာ ရံုးခန္းထဲမွာ သူေဌးရွိေနတယ္ ဆိုတဲ႔ အသိနဲ႔ အလုပ္ကို ေကာင္းေကာင္းလုပ္ႀကတယ္။
တကယ္လို႕မ်ား သူေဌးမရွိဘူးဆိုတာ သူတို႕သိခဲ႔ရင္ အလုပ္ခိုႀကလို႕ သူေဌးကိုယ္တိုင္က အၿပင္သြားစရာရွိရင္ေတာင္ ဝန္ထမ္းမ်ားမၿမင္ေအာင္ အေနာက္ေပါက္က ထြက္သြားၿပီး ရံုးခန္းထဲမွာ သူရွိသလိုမ်ိဳး အၿမဲလုပ္ထားေလ႔ရွိတယ္..။
ဘာပဲေၿပာေၿပာ..ညီမမွာ တာဝန္အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္..။
အဲဒါေတြခက္တာပဲ...သူေဌးရွိမွ အလုပ္လုပ္ခ်င္တဲ႔ သူေတြ......။ ခုေတာ့ ငါ့နတ္သမီး အလုပ္ရႈပ္သြားျပီ.. ဒီကေလးမ အလုပ္အေတြ႔အၾကံဳနည္းေသးမွန္း သိသာတယ္...။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ နတ္သမီးကေတာ့ အေတြ႔ၾကံဳရင့္က်က္ျပီးသားမို႔ ဒီလို ျပႆာနာမ်ိဳးကို အဆင္ေျပေခ်ာေမြ႔စြာ ေျဖရွင္းႏိုင္မွာပါ...။
ခင္တဲ႔
မိုးေငြ႔
ညီမ ေရ
ဖတ္လိုက္ရတာ စိတ္ေတာင္ မေကာင္းဘူး ကိုယ္ တခ်ိန္လံုး ေကာင္းေကာင္းလုပ္ခဲ႕ၿပီးမွ ခဏေလး မရွိတုန္းျပသာနာျဖစ္သြားတယ္
အဆင္ေျပပါေစ ညီမေရ
ခင္မင္စြာျဖင္႔
ေရႊစင္ဦး
ဟူး..ၾကားရတာ မ အစားပင္ပန္းလိုက္တာ..
အေတြ႕အၾကံဳတစ္ခုရတယ္ပဲ သေဘာထားလိုက္ပါ။
ညီမဆို...ရတယ္ ရတယ္လို႔ ေျပာလိုက္မွာ..
ျပီးမွ ကိုယ္႔ဘာသာ သေဌးကို ရွင္းျပလိုက္မယ္..။
သေဌးက အဲေလာက္ေတာ႔ သေဘာထား ျကီးမွာပါ။
ဒါမွ မဟုတ္ရင္ ပိုက္ဆံ တစ္ဝက္ ျဖတ္ရင္ ျဖတ္ေပါ႔..။
ညီမကေတာ႔ သူမ်ားကို ေျပာရမွာ အားနာေတာ႔ေလ...။
မမ သနားပါတယ္..။
သေဌး ဘယ္လို စီစဥ္မလဲ မသိဘူးေနာ္။
မမအျဖဴေရာင္ေလးေရ...
ေလာကမွာ အလုပ္မ်ားမ်ားလုပ္ရတဲ႔သူ တာ၀န္မ်ားမ်ား ယူရတဲ႔သူက က အမွားမ်ားတတ္တာ မဆန္းပါဘူး ...။ အဲဒီ႕အမွားေတြထဲကေန ဘ၀အတြက္ သင္ခန္းစာေတြရယူရင္း ရင္႔က်က္တဲ႔လူသားတစ္ဦး ၊ ေအာင္ျမင္တဲ႔ဘ၀ပိုင္ရွင္တစ္ေယာက္ ျဖစ္လာဖို႔ပဲ ၾကိဳးစားသင္ယူရမယ္ဆိုတဲ႔ သင္ခန္းစာေလးရလိုက္သလိုပါပဲ...။
ေပ်ာ္ရႊင္ျငိမ္းခ်မ္းပါေစ ....
ညီမေလး ႏွင္း
အျဖဴေရာင္နတ္သမီးကေလးေရ
ေလးစားသြားမိေၾကာင္းပါခင္ဗ်ာ-
အခုမွ ေနာက္တစ္ခါ ထပ္လာျပီး ဖတ္မိတယ္။
ဒါဆိုရင္...ေျပာစရာ တစ္ခုပဲ ရွိေတာ႔တယ္ ညီမေရ။
ဒါဆို...သူေဌးမွားတယ္။
သူက အၾကီးဆံုးပဲေလ။ သူက ဘာေၾကာင္႔ ေနာက္ေပါက္ေန ထြက္ရမွာလဲ။ သူေဌးရွိမွ အလုပ္လုပ္တယ္ ဆိုတဲ႔ လူေတြကိုလည္း တကယ္ကို အံ့ၾသမိပါရဲ႕။ ေနာက္ျပီးေတာ႔ ကင္မရာေတြ ရွိတယ္ဆို သူေဌး မရွိလဲ ကင္မရာေတြကို ေနာက္ ျပန္စစ္လို႔ ရတာပဲ။ အခု မွန္ကြဲတဲ႔ အျဖစ္အပ်က္မွာေရာ ကင္မရာထဲမွာ ျဖစ္ပ်က္ပံုေရာ ၊ အဲဒီထြက္ေျပးတဲ႔ လူေတြေရာ မပါဘူးလား။ မေန႕က ကတည္းက စဥ္းစားမိေပမဲ႔ ဘာေၾကာင္႔လဲ ဆိုျပီး မေျပာဘဲ ခ်န္ထားခဲ႔တာ။
ဒီသူေဌးက ေပါ႔ေလ်ာ႔ေနလို႔မ်ားလား။
Cindy ကုိ ဒီအတုိင္းလြတ္ထားလုိ႔ မျဖစ္ဘူးေလ၊
စကားမစပ္ Cindy ကျပည္ႀကီး တရုတ္လား ေတာင္အိႏၵယ သူလား
မအျဖဴေရာင္ေရ. ေန႔စဥ္႐ုန္းကန္ေနတဲ့ဘ၀ေတြထဲက အေတြ႔အၾကံဳေတြယူတက္ဖို႔မီးေမာင္းထိုးျပ လိုက္သလိုပါပဲဗ်ာ. ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆပ္စက္မႈတိုင္းမွာ သတိထားရမလိုေပါ့ေနာ္. အားေပးခဲ့ပါတယ္ဗ်ာ...
ကၽြန္ေတာ့္ရင္ဖြင့္မႈမ်ားကို အားေပးသည့္အတြက္လည္း အထူးေက်းဇူးပါ. မျဖဴေရာင္...
စိတ္မေကာငး္ဘူး ဖတ္ရတာ
သူမ်ား ႏိုင္ငံမွာ အလုပ္လုပ္တယ္ဆုိတာကေတာ႕ အစစ ဂရုစိုက္ရတာပဲေလ ဒီလုိ ဂရုစိုက္ေနရဲ႕ၾကားထဲက ျဖစ္သြားတာေတာ႕လဲ
အင္းးးးးးးးး
လွ်ာရွည္တယ္လို႕ မေျပာနဲ႕ေနာ္ မမ
အဆင္ေျပပါေစေနာ္
တာ႕တာ
“ေႀကာင္မရွိ ႀကြက္ထ” ဆိုတဲ႔ စကားလိုေပါ႔ ကိုေဇာ္ရယ္...
သူေဌးေရွ႕က်ရင္ အလုပ္ကို ေသေအာင္လုပ္ၿပႀကပါလိမ္႔မယ္၊ သူေဌးကြယ္တာနဲ႕ ေရသာခိုေနႀကတာဆိုေတာ႔ ဒီလိုပဲ အရိပ္ၿပထားရတယ္ေလ။
တခါတေလ..အေရွ႕ေပါက္ကေနထြက္ၿပီး အေနာက္ေပါက္ကေနၿပန္ဝင္လာတာ ဘယ္သူမွမသိလိုက္ဘူး၊ ၿပီးမွ ေရသာခိုတဲ႔ ဝန္ထမ္းေတြကို ကင္မရာကေနၿပန္ေခ်ာင္းၿပီး အၿပစ္ေပးေလ႔ရွိတယ္။
အၿဖစ္အပ်က္ အစ အဆံုးကို ကင္မရာကေနၿပန္ႀကည္႕ခဲ႔ႀကပါတယ္။
အမ်ိဳးသမီးတေယာက္က သူထိုင္တဲ႔ခံုကို ေနာက္ဆုတ္ၿပီး ထဖို႕အလုပ္မွာ ထိုင္ခံုေစာင္းနဲ႔မွန္ မေတာ္တဆ တိုက္မိၿပီး မွန္အက္သြားတာပါ။
ဓာတ္ပံုထဲမွာ ၿမင္ရတဲ႔အတိုင္း မွန္ နဲ႕ ခံုႀကားက အက်ယ္အဝန္းကလည္း က်ဥ္းေနေလေတာ႔ ညီမတို႕ရဲ႕အၿပစ္လည္း မကင္းဘူးေပါ႔။
အဲဒါေႀကာင္႔ သူတို႕က အေရာ္ေပးမယ္ဆိုရင္ေတာင္ မယူသင္႔တဲ႔အေနအထားမ်ိဳးၿဖစ္ေနပါတယ္။
အစစ ေဆင္ေျပပါေစ နတ္သမီးေရ့..
မအားလို႔ ခုမွအိမ္လည္ရေတာ့တယ္
သူေဌးအျပင္သြားတာကို ၀န္ထမ္းေတြက မသိလိုက္ေတာ႕ သူေဌးရွိတယ္ထင္ျပီး သူ႕ဖုန္းကို ဆက္တာျဖစ္မယ္
ဒါမွမဟုတ္လည္း ညီမ အနီးနားမွာ မရွိတာကို သူေဌးကိုသိေစခ်င္စိတ္နဲ႕ တမင္ သူေဌးကို ဆက္တာလည္း ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္..
လုပ္ငန္းခြင္မွာ ခုလို ေဂ်ာက္ခ်တဲ႕အျဖစ္မ်ိဳးေတြလည္း မၾကာခန ရွိတတ္ပါတယ္... ညီမေလးက စိတ္ဓာတ္ခိုင္မာသူမို႕ ဒီလိုအျဖစ္ေတြကို အေကာင္းဆံုး ေက်ာ္လႊားႏိုင္မယ္လို႕ ယံုၾကည္ပါတယ္.
ႏိုင္ငံရပ္ျခားမွာ အလုပ္လုပ္ေနၾကတဲ႕ ကိုယ္႔ႏိုင္ငံသားတိုင္း အဆင္ေျပ ေခ်ာေမြ႔တဲ႕ လုပ္ငန္းခြင္ကို ၾကံဳေတြ႔ေစခ်င္ပါတယ္..
ေအာင္ျမင္ပါေစ ညီမေလး..
ဒီအျဖစ္အပ်က္မွာ အေကာင္းဆံုးသင္ခန္းစာ တခုေတာ့ ရေစတယ္။ ဒီလိုထိခိုက္နိင္တဲ့ အကြာအေဝးမွာ မွန္ခ်ပ္ ေတြ ရိွေနတာကိုက ျပႆနာရဲ႕ ၅၀ ရာခိုင္ႏႈန္းေပါ့။
ဝန္းထမ္းေတြကိုလည္း ၾကံဳလာတဲ့ ျပႆနာ အေပၚမွာ အျငင္သာဆံုး ေျဖရွင္းနိင္ဖို႔ အခ်ိန္ပိုင္း သင္တန္းတခုခု နဲ႔ သင္ျပေပးသင့္တယ္။
ျဖစ္ျပီးတာကို သင္ခန္းစာယူမွ ေနာက္တႀကိမ္ ျဖစ္နိင္ေခ် နဲသြားမွာ မဟုတ္လား။
ျပန္လာဖတ္တယ္ဗ်ိဳ႕။ လက္စသတ္ေတာ့ နတ္သမီးတိုက သူေဌးက တစ္မ်ိဳးထူးသကိုး။ ထားေတာ့ သူ႕စတိုင္လ္ျဖစ္မွာေပါ့။ တစ္ကယ္ေတာ့ ၀န္ထမ္းဆိုတာ ကိုယ့္အခ်ိန္ကို သူမ်ားဆီမွာေရာင္းေနၾကတာပါ။ အဲဒီေတာ့ အေလးမခိုး (အခ်ိမခိုး ၊ အလုပ္မခိုး)တာ ပဲေကာင္းတယ္။ သူေဌး ရွိမွအလုပ္လုပ္တဲ့ လူမ်ိဳးကေတာ့ တိုးတက္ဖို႕ လမ္းစေ၀းမယ္ ထင္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ၀န္ထမ္းအနည္းငယ္ကို ေျပာဆိုရသူမို႕ ကိုယ္ခ်င္းစာတယ္ဗ်ိဳ႕။
http://ingahuu.blogspot.com/2010/10/blog-post_6.html
ဒီဘက္ကိုေရာက္ေနျပန္ၿပီဗိ်ဳ႕။ နတ္သမီး အားခ်ိန္ေတြ လာဖတ္ပါ။
အခုမွေရာက္တယ္အစ္မေရ...
လုပ္ငန္းခြင္ထဲမွာလူစုံစရုိက္စုံေပါ႔ဗ်ာ တခါတခါ ကုိယ္႔စိတ္လိုသေဘာထားမိလို႔ အခက္ၾကံဳရတာမ်ဳိးရွိတယ္...
သူေဌးျမင္မွ ေျပးလႊားျပတဲ႔သူမ်ဳိးမုန္းမွမုန္းပဲ
ထုိင္နားတုန္းသူေဌးလာရင္ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္ေတာ႔ထုိင္ေနၿမဲပဲ... သူလာမွထလုပ္တယ္အထင္မခံနုိင္လို႔ း)
အစစအရာရာ အဆင္ေျပပါေစဗ်ာာာာ
ေနာင္ေနာင္...........
မမေရ ေမာင္ေလးလာလည္ပါတယ္ဗ်ာ...
မမေရာ...အစ္ကုိပါေနေကာင္းပါေစ...အလုပ္အကုိင္တြင္အဆင္ေျပၿပီး....ေပွ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ႕ၾကပါေစဟု..ဦးစြာဆုမြန္ေတာင္းလုိက္ပါတယ္......သီတင္းကၽြတ္မွာ..ကန္ေတာ့ခြင့္ေပးပါေနာ္ အစ္ကုိနဲ႕မမ......ေနာင္ေနာင္မွားခဲ့တာေတြ..ျပစ္မွားမိတာေတြရွိပါက..ခြင့္လႊတ္ေပးပါေနာ္.....ရုိေသေလးစားစြာျဖင့္...အစ္ကုိနဲ႕မမ တုိ႕ကုိေရ.....
မဂၤလာလက္ဖြဲ႕၀ယ္ထားမယ္ေနာ္.........စားခ်င္လွၿပီ....
“ဒီပံုျပင္ေလးဖတ္ျပီး စဥ္းစားမိတာက ကၽြန္မတို႔ေတြရဲ႕ လုပ္ငန္းခြင္ေတြမွာ ေမာင္နီလို လူမ်ိဳးေတြနဲ႕ မၾကာခဏ ၾကံဳေတြ႔ဖူးၾကမွာပါေနာ္။ သူေဌးလို အလုပ္ရွင္ရဲ႕ မ်က္ႏွာသာရဖို႕အေရး သူေဌးေရွ႕မွာမွ အလုပ္ကို ၾကိဳးစားလုပ္ျပသူေတြ၊ အခ်င္းခ်င္း ေျခခံထိုးတတ္သူမ်ိဳးေတြ၊ သူေဌးကိုဖားျပီး ေအာက္က ၀န္ထမ္းေတြကို ဖိနင္းတတ္သူေတြ၊ ကိုယ္သိတာ ကိုယ္တတ္တာေတြကို သို၀ွက္သိမ္းဆည္းျပီး လက္တြဲေခၚဖို႔စိတ္ကူးမရွိဘဲ တစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္စြာ တစ္ေယာက္တည္း နာမည္ေကာင္း ရလိုသူေတြ၊ အျခားသူကို မေကာင္းျမင္ေစဖို႔အတြက္ အလုပ္ပိုၾကိဳးစား လုပ္ျပတတ္သူေတြအမ်ားၾကီး ရွိတတ္ၾကပါတယ္.. ျမည္းပိုင္ရွင္နဲ႔တူေသာ သူေဌးေတြကေတာ႔ ၀န္ထမ္းေတြ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းေအာင္ လုပ္ေပးေပမဲ႕ အသိအမွတ္မျပဳတတ္သူေတြ၊ တန္ဖိုးထားရေကာင္းမွန္း မသိႏိုင္တာမ်ိဳးေတြလည္း ရွိတတ္ၾကပါတယ္.. ဘယ္လိုဘဲျဖစ္ေစ ဒီလို လူမ်ိဳးေတြနဲ႕ ၾကံဳတဲ႕အခ်ိန္မွာ အရာရာကို သင္ခန္းစာယူျပီး သူတို႔ေနရာမွာ ကိုယ္သာေရာက္လာခဲ႕မယ္ဆိုရင္ သူတို႔လို စိတ္ဓာတ္မ်ိဳး မထားမိေအာင္ သင္ခန္းစာ ယူထားတတ္ဖို႔လုိတယ္လို႔ အေတြးေတြနဲ႔ စဥ္းစားမိပါတယ္..”
အထက္တြင္ ေဖာ္ၿပထားေသာ စာပိုဒ္ေလးမွာ မေခ်ာ(အစိမ္းေရာင္လြင္ၿပင္) ေရးသားေသာ “မႏိုင္ဝန္ထမ္းၿခင္း” ပို႕စ္မွ (က်မလက္ရွိၿဖစ္ပ်က္လွ်က္ရွိေသာ အၿဖစ္အပ်က္ႏွင္႔ မ်ားစြာတူညီေနပါေသာေႀကာင္႔ အလြန္ႏွစ္သက္မိ၍)ကူးယူေဖာ္ၿပထားၿခင္းၿဖစ္ပါသည္။
အေခ်ာ(အစိမ္းေရာင္လြင္ၿပင္)အား အထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါေႀကာင္း..။
hi,,,sister
i have been in cyprus in 2006,,nut i still remember that momeries ,,,,so i really thanks to u for sharing about cyprus and appreciate it,,,,,
Post a Comment