Thursday, August 22, 2019

ရင္ဘတ္ထဲကလူ (အက္ေဆး ၉)

ဘဝမွာ
အၾကည္ႏူးဆံုးအရာကို ေျပာပါဆိုရင္ ..
ေမာင့္ေမြးေန႔မွာ က်မလက္ေပၚ သူ႔လက္ကေလးကို ထပ္ရင္း
ေမာင္ေပးခ့ဲတ့ဲ ဘဝတစ္သက္စာ ကတိေလးရယ္..

က်မကို သူ႔ရင္ခြင္ထဲ ေထြးေပြ႕ထားၿပီး ဆံႏြယ္ေလးေတြကို ပြတ္သပ္ရင္း က်မအတြက္ ဘုရားစာေလးေတြကို က်မဘဝ ေအးခ်မ္းပါေစေၾကာင္း ေမာင္ဆုေတာင္းရြတ္ဆိုေပးခ့ဲတယ္.

ေမာင့္ေမြးေန႔မွာ ေမာင္ က်မကို ေပးခ့ဲတ့ဲ လက္ေဆာင္ေလးႏွစ္ခုပါ

က်မအတြက္ ဘယ္ေတာ့မွမေမ့ႏိုင္တ့ဲ တစ္သက္စာ အမွတ္တရပါ ေမာင္

ဒီလို လူႀကီးဆန္တ့ဲ စိတ္ကူးမ်ိဳး ဘယ္သူေတြးမိမွာလဲကြယ္
ေမာင့္အခ်စ္က တည္ၿငိမ္တယ္..

ေမာင့္ရ႕ဲေအးခ်မ္းလွတ့ဲ ေမတၱာက
က်မကို ၾကည္ႏူးေစတယ္

ေမာင့္ရင္ခြင္ထဲ ေမွးစက္ရတာ က်မအတြက္
ၿငိမ္းခ်မ္းလိုက္တာ..

ေမာင္က လူႀကီးသိပ္ဆန္တယ္
တစ္ကယ္ဆို က်မက ေမာင့္ထက္ ရင့္က်က္သင့္တယ္ဆိုေပမယ့္
အၾကင္နာငတ္မြတ္ေနတ့ဲ က်မအတြက္
ေမာင့္အၾကင္နာေတြ.. ဂရုစိုက္မႈေတြ..
ေႏြးေထြးလံုျခံဳတ့ဲ ေမာင့္ေမတၱာရိပ္ေအာက္မွာ ကေလးဆိုးေလးတစ္ေယာက္လို ေနခြင့္ေပးပါေနာ္
*******
ကဗ်ာျပဳသူ
စာႏုသူမို ့
“စိတ္ကူးတိမ္တိုက္သူ”လို႕
ေတြးလိုက္ေလသလားေမာင္ . . .

ကဗ်ာဖူးသူ စာရူးသူ
ေမ့ႏွလံုးသားေဖာ့ဖေယာင္းလို
ေပ်ာ႔ေျပာင္းေပမဲ႔
ခ်စ္သူအတြက္ဆိုရင္
ကေလာင္ကို
ကိုင္တဲ့လက္ဖမိုးႏု
ရဲရင့္ျခင္းကို
ေသြးေသာက္အေဖာ္ျပဳလို ့
ျပတ္သားျခင္း
အဘိဓာန္ကိုခ်နင္း

အႏၱရယ္စက္ကြင္းမွာ
စီးခ်င္းထိုးရင္း
မာန္ဟုန္ျပင္းျပင္း
ရင္ဆိုင္ျခင္းေက်ာက္စာမွာ

“ရာဇဝင္ထဲကေမာင့္သတို ့သမီး” ျဖစ္သူမို ့
ခ်စ္သူသည္သာ
ကိုယ့္အနားရွိဖို ့လိုသည္ ...

နမ္းမဝ (ရင္ဘတ္ထဲကလူ_အက္ေဆး (၉)


0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by White Angel | Bloggerized by White Angel - Myanmar Blogger | Myanmar Blogger